Friday, August 13, 2010

OMG!!!!!BMW offered Aku Kerja!!!!!

Mengharapkan orang berkorban untuk kita.memang tak lahhh!!!masa kecik2 comel bulat dan putih dulu(masa kecik jer comel) i always think yang kita tak perlu berkorban kerana kadang2 pengobanan kita akn di buang ke dalam tong sampah ataupon di beri makan kucing jer(ehh2..boleh pulak aku samakan pengorbanan dengan sisa makanan).Tetapi tahukah anda??? (aisehhh..seperti lecterur sejarah india)actually berkorban memang tak rugi babe lebih2 lagi bulan puasa nie.

Meh saya nak melipur lara kan anda mengapa saya cakap berkorban tak rugi sikit pon!!!

Saya berkorban masa main anak patung facebooking saya untuk bekerja di koperasi UUM.saya bekerja okey!!!!bukan sebab saya tak ada duit nak beli baju raya(tapi memang x da pon) tapi saya inginkan pengalaman baru.sebut pasal facebooking nie memang faveret saya.suka giler.but saya korbankan n pergi bekerja.

 Yang pink and bermata kuyu buat hati saya gundah gulana.Sedap ok hug dia.MUahhhh2xxx

and bila dah bekerja saya rasa tak rugi sikit pon.staff yang super duper spoting.plus hensem and cantik2 molek.and saya bekerja dengan barang2 yang comel and gebu seperti saya ketika kecil2 dulu.orang cakap,kalau kita selalu bersama benda comel nanti kita pon akan comel.okehh!!!orang cakap.saya tak cakap.

saya bekerja dengan si hensem nie hari2.hye hensem,ada orang mengorat awak tak harinie???


Saya berkorban kaki saya untuk pacat bila pergi program KLK(Kegiatan Luar Kampus).Semua orang cakap Say No To Cari Kayu Api.tapi yang peliknya saya sorang jer yang say yes(hampehh!!!..ingatkn semua orang bersemangt nak cari kayu api..aku sorang jer tersilap say yes).tapi mari kta tengk hasil pengorbanan saya:


Mana ada orang yang seterer saya nak masak telur dalam ubi sampai jadi cun and sedap macam nie(ehhh2..air liur menitik atas lappy)kitorang masak nie tanpa periuk and belanga seperti ketuk2 ramadhan okeh.nak resepi sepuluh ringgit.Telur rebus pon tak guna air okey.Cuba renung2kan cara2 nya!!!(yang nie macam lecterur saing islamic la plak)

Saya juga berkorban masa cuti sem saya and time tido pagi(paling marah kalo orang kaco tido pagI) untuk menjadi fasi time orentasi.aduhhhhh..berat mata memandang berat lagi badan saya!!!(^_^'')
tapi pengorbanan saya di balas cash dengan adik2 junior yang super duper spoting,cun,hensem,lawa,genius,kuat makan..ok dah(petang nie belanja kak ija ABC yang paling sedap di dunia)

kinda blur tapi nak JERIT DI SINI..KORANG MEMANG SUPERB!!!!!
bang2 bom meletop!!!!
opocottt meletop.(yiell kami)

CORRECTION:Title tersilap tulis.Sebenarnyer *berkorban apa saja*
(teruk betul anak dara mak som)(*-*``)

2 comments:

Anonymous said...

oi..bila nk ty aku leh keja x=p...ba bg kbenaran aku keja..yahuuuuu!!!

LeEmoNiss said...

keja sold out babeh