Friday, May 20, 2011

Im not missing you---->(tipu)

sambil perit menelan ikan keli goreng sambil cepat ajer ayaq mata colour putih meleleh tanpa disedari.ya saya mengaku saya tak ego dah.sesungguhnya saya rindu kalian.setiap hari mesti ada yang mai ketuk pintu bilik pagi2 buta nak salam dengan saya.
  
mari layan ayat jiwang termuntah saya kerana salah kalian buat saya rindu teruk begini:
last kiter berlibur bersama tudung yang dah belemoih:(
 Every time i miss you all,a stars fall from the sky.So if one night you look up and there is nothing left in night sky but only the moon it was your fault

 (T_T)


puding yang penuh tragis nak masak demi korang.tangan berdarah,terkena periuk panas,terkena air panas but semua saya sanggup demi kalian.^__^
 Berpeluh hangit saya dengan cipah buat 2 periuk untuk kalian.Tangan berdarah2 terkena tin cocktail.Tapi tak per kerna parut tue kekal seperti mana frenship kita yang akan kekal untuk selamanya.

Juju pink,Hana Nunu(bukan hana tajima),Mardhiah,Masra
 Today someone asked me if i missed you all.I didnot say anything.I just turned and walked away and i whispered to my self ,
"SO MUCH"
sanggup letak pic pipi tembon saya kerna rindu yang tak tertahan.
 Some people said,even the good memories can hurt when you miss someone bad enough.T_T


the truth is i miss you oll so much.all the time,every second,every minute,every hour,every day.B=(

dear my beloved fren,saya menulis entry nie sambil mengelap air mata tawu.kalian sangat bermakna dalam hidup saya.

2 comments:

Anonymous said...

i lap u sworn sis...huuu..smpai masa nti kite jmpa ag ea,,,ija, km nk p umah ija leh dok?? nk g gak...

KaK LimAh Si SupiR said...

hew..hew..xkalot..xkalot..ahaha..rindu zaman ni T_T