Tuesday, May 4, 2010

WELCOME TO NEW WORLD..YOU ARE HIV POSITIVE


Ya Allah..Ouh Ya Tuhan.Dugaan berat beginikah yang kau beri kepada hambanya.

mesti ayat nie yang terkeluar dari mulut seorang gadis apabila dia tercucuk jarum drug addict yang positif HIV yang sengaja di letakkan di atas kerusi panggung wayang.bersama jarum tersebut terselit nota..*WELCOME TO THE NEW WORLD,YOU ARE POSITIVE HIV RIGHT NOW*

Apabila di bawa untuk ujian doktor.memang disahkan bahawa gadis tersebut telah dijangkiti kuman HIV.hancur remuk hati gadis tersebut.macam mana la kalau aku di tempat dia.

So..hati2 time nak duduk atas kerusi wayang.make sure check sampai habis dulu.biar la orang nak marah korang dok tonggek2 pon.kita tak tahu satu hari nasib tak menyebelahi kita.

SEMOGA SI GADIS TABAH MENJALANI HIDUP.

4 comments:

violet VC said...

pergh,,,

giler ar...

moge aku dijauhkan...

da la selalu g tgk wyg...hoho

_aLiaHwaFa_ said...

uish, takotnyer...nauzubillah..jahat tol spe yg wt tuh..sian gadis tuh..

SI GADIS said...

violet:my mum x bgi tengk wayang..takut kan

aliah:sian sangt2

PHIRDOTE said...

teruk la spe yg wat tu.mintak jaoh