Wednesday, October 6, 2010

Dont worry2 kawan.Bahagia ada di mana2

Boleh tak kita balik saja dari kuliah yang skema ambil jajan and duduk depan tv sambil layan cerita Madagascar.Lupa sekejap masalah duniawi yang hari2 datang.Lupa sekejap cetita sedih2 about love.(bukan cerita love aku)Jawapan nya sudah tentu tidak kerana saya dah berumur 21 tahun..omg..21...omg..dah boleh kawen..omg x tau nak masak bubur kacang lagi..omg..baju kotor pon masih stil dok himpun....omg..yang paling sedih..boyfren tak ada lagi..T_T

okey dah..

Tak semua kau rencana kan berlaku
Mungkin nasib tak menyebelahi aku
Entah mengapa engkau yang aku cinta
Mungkin lebih baik kau ku lepas saja

Oh ini tidak adil tidak adil baginya
Oh ini tidak adil tidak adil bagiku
Oh ini tidak adil untuk kau bertanya cintaku mencintaimu juga

Tidak adil tidak adil baginya....
Mungkin lebih baik kau ku lepas saja

Oh ini tidak adil tidak adil baginya
Oh ini tidak adil tidak adil bagiku
Oh ini tidak adil untuk kau bertanya cintaku mencintaimu juga
Bukan milikku

Dan aku memang penakut
Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan
Bila bersamamu
Kau bukan milikku
Dan engkau pun tahu
Kau bukan milikku

Special for orang yang super duper frust..:)
 

3 comments:

Raudhah said...

huh kurang ajo

LeEmoNiss said...

:)
first2..i wonder saper la zn..
opsssss..
ader y terasa pedas nyer cili dsitu

Raudhah said...

sape zn ni..misteri betol