Saturday, October 16, 2010

Haihhhhhh..sikit2 nak menangisT_T

Dari kecik sampai besar saya rasa saya masih di paksa dan terpaksa.Saya terpaksa mengikut semua kemahuan dari orang sekeliling saya.

Bermula dari sekolah rendah lagi saya telah dipaksa untuk mengambil exam PTS.Korang bulih bayangkan saya sahaja yang terpilih dari ratusan orang dalam sekolah untuk jawab exam PTS.Bayangkan empat orang pengawas peperiksaan menjaga saya seorang yang berumur 9 tahun and masih belum matang.Ouh..bayangkan betapa kening saya berkerut and terpressure sampai soalan 1 bahagi 2 pon saya kira sepuluh kali.Saya pon hairan and magic kenapa saya yang selalu ponteng sekolah,yang selalu tipu cikgu,yang selalu gadoh dengan laki,yang selalu pakai tudung senget and rambut terkeluar,yang  selalu kasut sekolah berwarna `perang` nie dipilih untuk jawab exam PTS.Kenapa bukan Fatimah yang kulit gebu and lemah lembut,kenapa bukan Fikhri yang 24hrs mengadap buku,kenapa bukan Hafizi yang sentiasa cntrol rambut pacak tue terpilih.haihhhhh..x adil.

Bila sekolah menengah pulak saya di paksa masuk kelas agama or lebih dikenali kelas budak baik.Tpi saya tak baik.Sekian Terima Kasih.Cuba berlakon baik walau amat susah dengan semua strangers dalam kelas yang sering pandang slack biler saya dapat jawab soalan ustazah.Dah la datang sekolah 2 minggu lewat.Ouh...and yang paling buat saya tertekan sangat bila tempat duduk saya diletakkan hujung class.Tanpa kawan disisi.Sperti budak pemalas.Semakin sedey hingga saya terpaksa give up and berpindah sekolah.Sekolah baru lagi menyeksa jiwa.They call my school  clon `Hendry Gurney`.Can u imagine that???
And teacher yang always..`gurls at the back answer my question..bla..bla..bla..`urghhhhhh...and sekali lagi..tukar sekolah lain..ASTECH..

Bila dapat result SPM and kunun nyer cerdik sikit dapat matrix Penang.Perasaan 50 and 50 mula datang.aku nak further study dalam engineering tapi my mum and my bro cakap.`tak mao2..(gaya datin Wannabe).Sekali lagi terpaksa.Belajar matrix yang buat 3/4 jiwa aku hilang.and seriously my neighbour kat matrix dimasukkan ke tempat rawatan orang sakit jiwa.Omg.And the first time in my life saya menangis kerna result exam.Menangis sampai muntah2.Sampai demam panas.And thanks to God kerna saya hanya masuk hospital biasa bukan hospital sakit jiwa.

 saya nak pergi tempat yang ada salji untuk sejukkan hati


ouh....and bila result matrix yang gila `kentang` maka tercampaklah aku kat bumi sintok.Decision Science???apa jadahnyer???pelik kan course aku.dah la pelik susah gaban pulak.T_T.sekali lagi terpaksa and dipaksa.Hingga sekarang masih terpaksa.Final year make me sick.Im dying slowly after presentation Forecasting pagi tadi.Bulihkan aku jawab kat lecterur `i dont have answer for your question`.GREAT`!!!!!!...


 bukan saya


actually aku tengah frust dengn forecastingT_T..balik jer class tanpa disedari telah menyenduk 3 senduk nasi yang penuh and makan tanpa bersalah(first time okey..aicehhhh)...sampai bilik pulak kucing yang chumill kencing dekat kasut.okey..takper.kucing kan(grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr)so jom tido sampai terlupa semua benda.

7 comments:

una said...

T.T...
ija like that one.
i dont have any answer for your question.
=.='
huh..kmi frust smpai xlalu mkn dan nak blk uma.

zahra. said...

you are the best jah.

i like, i don't have answer for your question'.

kena lempang tak? heeheee
miss you so much :(

LeEmoNiss said...

una:saya makan 3 senduk nasi lepas present..pertama kali mencecah 4 ringgit..great.
hayat:mis u too lalink..:(
dier trsenyum kambing dengn jwapan lembu y ihklas dri hati kami

A Fans of Lee Family said...

tabahkan hati yea..
:)

LeEmoNiss said...

Tyha:mb saya perlukan lebih vitamin c untuk kuatkan hati:)
neway.thanzzz

Raudhah said...

cube ko jawb camni plak "saya x paham la selama ni apa yg cik ajar..saya slalu blaja sendiri je" (soalan aku yg ditujukan kpd cikgu biolgi aku mase form 5)..beliau nangis teresak2 dan aku dpt C untuk subjek tu..hahaha

LeEmoNiss said...

ZN:saya rasa saya dpat C jugak laaaa...and btw..saya hanya bljar bio sebulan jer..tue pon siap kena piat telinga dh ngn cikgu bio T_T