Saturday, February 19, 2011

Bahagia dalam seindah biasa:)

Dua tiga kapal berlayar di samudra
Ayo sahabatku kita bergembira
Bermain bernyanyi bersama menikmati indahnya dunia
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
Karena Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia

Berakit-rakit kita kehulu
Berenang-renang kita ketepian
Kita berbeda untuk saling mengisi
Segala kekurangan kita

mencari Sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… Selamanya setia

Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… Selama-lamanya… setia…

 patut la perasan cake ader kesan calitan gadis gebu.rupa2 nyer dier dh calit dalam bus darulaman yang ader seat vip wooo.owh...lupa nak cakap..hepi belated besday darling.semoga bertambah2 gebu my gorjes fren.fuhhhhh..tahan nafsu okey kalu tengok kegebuan dier nie.selena gomez pon surrender dengan kegebuan gadis Melaka nie.=_=
 bukan nak bercerita pasal gadis belakng bertudung coklat.anggaplah tue hanyalah backdrop.ader pon tak per tak ader lagi menarik-_-'.nak story pasal gadis dengan senyuman yang penuh you all.dulu colgate offer jadi duta tapi miss edayu menolak kerna maseh ader contract dengan komodo lion.
 one two three.
anak itik tok wi mandi dalam kolam,
sakit aper tok wi sakit hidung belang..owhhhh lupa lirikT_T
si gadis setinggi pohon kelapa nie buat i jeles.tinggi sampai nak kena lapik kerusi kalau nak eye to eye dengan dier.namun dier pandai buat chumil.ok fine.(jeles lagi)



 owh.backdrop tadi dah jadi main actress.:)alololo..yang nie tak payah buat chumil.dier memang chumil.kulit secantik lisa surirumah maner mungkin saya tak jeles.
 yellow.sila bagi laluan.saya nak story pasal gadis sebelah awak.owh..blushing2..kim.bagi saya si gadis nie merupakan gentlewomen.dier sangat cool dalam seindah biasa.merupakan penyanyi hebat untuk lagu dangdut(yang nie mang nak kena sepuk kalu kim baca).
 owh my darling.juju pink.AMARAN!!!!jangan buat juju malu.muka juju secara autumatik akan jadi sepink air bandung.namun bila juju bersuara semua orang akan terpinga.i still ingat lagi bila juju suddenly berkata time ekspo(ampa,ampa,ampa sumer GALOXXXX)..haha.
 hanisah yang memiliki dimple yang chumil.dulu tak pernah terpikir akan berkawan dengan gadis sopan and cantik nie.tak kenal maka tak cinta dah kenal tak mawu lepas wooo..

 gadis sebelah kiri sila ignore.sila bagi tumpuan gadis pink sebelah kanan.shishi.dari firasat saya kan shishi nie yang akan kahwin dulu antara geng2 ribena nie.ntah..selalu termimpi shisi akan kawen dulu.:)tak bulih jadi.perlu bertindak sekarang jugak.
nunu..hohoho..ija sengaja amik pic nunu yang paling selebet.time to revenge.tapi kan saya rasa saya tak bulih hidup laaa tanpa awek pendek nie.tsktsk..ntah berapa juta kali dalam sehari dier akan datang menjenguk saya kat bilik.dier yang memujuk saya 3 hari 3 malam suruh pergi jugak gathering gank ribena nie.macam mana kalu saya kawen nanti nunu.T_T..and macam mana kalu awak yang kawen dulu.kiter mesti tak bulih nal story2 dah.nak manja2 dah.ok2 camnie.if i kawen dulu aper kater kalu nunu teman saya selama sebulan.husband saya hantar balik rumah mak.lol.

 nie yang nunu nak sangat saya pergi.tqvm:)

2 comments:

Anonymous said...

alolooo...
sweettnyyyeeee...~
2 yers berturut2 kamu wish besday sye dlm blog...sgt2 terharu...
love u all..lurve all the moment..seyesly korng sgt best!!!
ouhh...cmner nk abes blaja nie..uuwwaaa...~!!

Anonymous said...

ermmm..sy suka...mekasih 2lis cm 2,,,sy trharu shingga mau mnitiskan ayaq mata,,,uhuuu...kalo kawen nti,,,sy akan jenguk kmu byk x gak,,,uhuuu...cyg amu..:)