Tuesday, February 15, 2011

22 yang weird:)

alhamdulillah..genap lah usia si gadis comot berlemoih and besar gedang nie pada 14 febuary 2011(haihhhh..jangan celebrate valentine tawu).

maseh ingat lagi ketika lahir(tipu la kalu ingatkan)..mummy confius kenapa muka x sama dengan adik beradik lain.tapi mummy redho coz anak dier yang sorang nie  seperti seorang gadis yang baek.diam jer time bersalin(masuk bakul angkat sndri).tapi mummy dah perasan ader lubang kecil tepi mulut anak dier..homaigod..anak dier pemilik lesung pipit yang kecil mulus:)

ketika menongkah ke umur 2 tahun anak mummy mula menunjukkan belang.baby gemuk seberat 3.2kg ketika dlahirkan nie dah pandai buat perangai.amat la kaya dengan sifat menangis tanpa henti.amat jeles bila orang bercakap2 dengan mummy or ayah.(warning!jangan cakap dengan cinta hati saya).and kerap kali tangan mummy yang lembut nie memulas telinga saya yang tak akan berenti menangis.good job mummy.telinga anak mummy dh capang sekarang.T_T

biler anak mummy masuk sekolah rendah dier sorang yang gemilang.lari kalah usain bolt.dier atlit kesayangan sir morgan yang perut buncit sama tinggi ngan hidung dier.dier suka bertanya cikgu soklan seperti iklan susu di tv..cikgu smpai akan berkata *ok..class kiter setakat nie sahaja*..owh....tak tahan dengan soklan budak perempuan gemuk seberat 23kg nie T_T .tapi di kesempatan ini..saya nak ucapkan trilionzz thank you untuk cikgu serta cikgi yang mengajar saya what mean of life.teacher marsirah yang ajar english sampai tersembur air liur nak bagi si gemuk ni cerdik.cikgu jefri yang selalu sekeh kepala saya:)cikgu sofiah yang cool:)cikgu hamidon yang selalu denda coz tak bawa baju pj:)cikgu rosmawati yang ajar saya nyanyi .tapi still tak lepas sampai sekaranG:(

sekolah menengah anak mummy jadi pendiam.mummy faham.anak dier dah remaja.dah tawu nak jadi sorang pemalu.dah tawu nak guna cleanser muka:)owhh..anak mummy tak suka bercakap dengan lelaki.anak mummy pemalu gaban.mummy jadi pelik.buang tebiat ker aper budak gemok nie.

akhirnya..anak mummy dah masuk u..dah jadi anak dara sunti.dah tawu nak pakai lipice..eyeliner..maskara.dh pandai masak.dah pandai bercinta:).dah pandai main facebook.dah pandai ponteng class.dah pandai nak check in hotel.dah pandai naik bus.dah pandai guna shortform time msej.dah pandai macam2...so dikesempatan ini saya anak mummy nak ucapkan tahniah and jutaan tq untuk mummy coz dah mndidik anak mummy jadi seindah biasa..:)

terima kaseh juga untuk kawan dari dalam perut mummy hingga ke besar gedang sekarang.terima kaseh kerna berkongsi hidup dengan saya.mewarnakan kain putih in my life.yang menjadikannya colourful:)



last but not least.thank you untuk semua yang berada di keliling saya sepanjang usia saya.:)

2 comments:

Anonymous said...

hepy bdae!
ija sila jgn kata gemuk..sbb ija sebenarnya x gemok pon..cuma...hu

LeEmoNiss said...

anonymous:seperti kenal..haaaa
cuma aper????ceciter2..