Thursday, July 15, 2010

Boleh Tak Awak Sempurnakan Hidup Saya..

Dulu time i kecik2 montel dan bulat i selalu berangan bagaimana rupa putera idaman saya.adakah berdada bidang, tinggi melebihi 170cm, sukakan kucing, pandai buat lawak..ehhh2.pelik jugak ea saya boleh berfikir cam nie time kecik2 dulu.nie mesti akibat tunjuk ajar kakak saya yang kurus dan x montel macam saya.

Tapi bila umur saya dah 21 tahun kan,saya tak jumpa lagi putera idaman yang saya berangan time kecik2 dulu.Nie rahsia tau.jangan bawa mulut dekat orang lain.Mak saya pon tak tahu yang anak dara dier nie sedang sunyi seperti bilk mayat.tsk..tsk..tsk..(sedut hingus dalam2)

Orang cakap sebab saya jual mahal.ouh tidak.bukan saya jual mahal..orang laki yang jual mahal sama saya.tsktsk.sabar ya budak gemuk..

                                                                          comel kan

Pernah korang terfikir tak(seperti segment INGIN TAHU) korang akan jumpa pasangan korang yang saling melengkapi seperti COFFEE MATE AND COFFEE???kalau tak pasti lagi seperti saya,cepat2 join contest nie.senang seperti makan kacang and kulit dia baling2 ja atas lantai.

kalau nak masuk contest nie kena tengok tv dulu.korang mesti tengok dah kan iklan yang pasal guy yang berdada bidang tue mengorat gadis gemuk dalam Percintaan Coffee mate.sweet kan.comel jer.
see.moral of the story(sambil tangan ditunjukkan gaya satu malaysia) jadi lah pasangan yang saling melengkapi seperti coffe mate n coffee.coffee mate yang berwarna cream akan menutupi kegelapan coffee yang black.seperti lelaki bidang yang menutupi kekurangan pada si gadis gemuk.alololo..sweet kowt.(-__-')

No comments: