Monday, July 26, 2010

Mari Picit Ramai-Ramai

Dulu dekat rumah bila balik kampung, mak akan panggil saya yang bertubuh gemuk nie untuk picit2 belakang mak.dia cakap saya picit sedap coz isi banyak dekat jari saya,so boleh picit kuat2(kan saya dah cakap,diskriminasi terhadap orang gemuk).yang tak seronoknya bila saya on jer tv mak akan panggil picit belakang dia.seperti persamaan matematik (budak gemuk on tv + landing = mak panggil picit belakang)..
so saya agak jahat,akan letak minyak panas banyak sikit,and mak akan cakap,

'eh kenapa panas nie,dah lah"

nie lah ayat yang saya nanty2kan mummy.sory mak.tak buat dah.skarang kan mak dah ada cucu.kebetulan pula dapat cucu gemuk gedempol macam saya.siap la korang.(*_*)

tapi saya tak nak cakap pasal picit2 maK nie.saya nak cakap mari picit pipi baby nie


 ouh my gucci!!!!kenapa awak gemuksihatgebucomel.mak awak bagi makan apa yer sampai comel cam nie.kalu saya jumpa awak saya akan amik awak berkeja dengan mak saya.sebagai tukang urut.gila vaviii comel sangat.perut awak buncit seperti owner blog nie.tapi awak buncit yang comel.x payah pakai bekung tau.
 kecik2 dah pandai senyum depan camera.besar2 nak jadi AMERICAN NEXT TOP MODEL ea?awak kurus sikit dari baby d atas namun kecomelan korang berdua sama level.come to mama babeh..muahhxxhhh..
saya pon hairan.adakah awak guno lotion yang sama dengan saya time saya kecik2 dulu.kenapa saya seperti berlawanan dengan awak.T_T
alolololololo.lawanya baju.selawa orang nya.bila saya tengok awak misi saya terus berubah.saya nak cari husband mat salleh.tapi nak la plak mat saleh tue kat saya.pikir sepuluh kali kalau saya propose dia.

saya memang suka tengok baby.tak kisah cina,india,melayu,melanau,orang putih,orang asli.saya suka.for me baby adalh semuanya putih dan menyenangkan.baby ada satu bau yang buat kita rasa tenang bila kita kiss .tak cam kita yang dah tua bangka nie.bau segala2 macam.(*_*)

sumber photo:uncle google

No comments: