Wednesday, July 28, 2010

Burung Unta!!!!!!!! Bawa Saya Terbang Jauh2

Saya silap.burungunta x boleh terbang.burung unta boleh lari jer.minta maaf tuan badan.saya, memperkecikan kebolehan kamu.saya semakin busy sampai masa untuk tido pon saya korbankan,masa untuk makan tidak pernah saya korbankan.bagus!!!jika mumy saya tengok anak dia yang gemuk nie rajin mesty dia pengsan.apa makhluk dalam hutan(uum) telah ragging dia sampai dia rajin .mummy,,,anak mak sorang nie semakin letih,letih dengan sikap orang.letih dengan baju yang hari2 basuh tapi masih banyak yang kotor.pelik(-'-')
letih dengan duit yang keluar mengalir seperti air sungai sedim yang tak tercemar.takmacam sungai klang.eehhh2..sempat lagi mengata

 photo nie menunjukkan gaya saya sepertidatin sabariah nak pergi majlis perjumpaan veteran2 seniman.(T_T)
maaf yer kawan2 yang saya sayang,saya tak banyak masa dengan korang sekarang untuk bercerita tentang future husband,tentang imam muda bakol calon suami kiter,tentang si polan nue berdating dengan si toyol nie,
tentang buku2,eh..nie bukan feveret kita,tentang yang masing2 tai nak kawen cepat,saya kawen dulu ok!!
maaf sangt2.jika saya bersembang sekarang dengan korang sekarang mesty saya dah ketinggalan seperti budak baru belajar nak buat account friendster.(sikit poyo di sini)
 wahai burung unta,lama sudah xmelawat kamu d sedney,apa kabar???(syedney kunun,hey gemuk,ini hanya lah d perlis)T_T
 saya sekarang mungkin takboleh nak bersenang hati seperti orang kenyang dalam photo di atas kerna terlampau buzy.
burung unta:tuan puteri nak pergi mana]

puteri gemuk:puteri nak pergi mega sale(*_*)
burung unta:maaf tuan puteri,hamba allergic dengan sale2 nie.apa kata, hamba bawa tuan puteri pergi pusat sukan uum.hamba dengar tuan puteri banyak kerja di sana

puteri gemuk:siap ko,aku buat masak burung unta masak sambal pedas!!!!!!11

1 comment:

una said...

dialog unta adalah lawak.
=.="
dia tdk berdosa.
apa kata mntk unta tu jd urusetia utk tlg.