Monday, July 19, 2010

Surat Untuk Cinta Hati Saya,Baik2 Ya Sayang

Dikesempatan syaaban yang mulia ini saya ingin meminta ampun dan maaf kepada cinta2 hati saya kerana tidak sempat saya nak call serta membalas mesej korang.(perempuan gatai)..(-__-').Saya cuba untuk melapangkan diri untuk korang semua dengan mengambil class yang bermulanya pukul lapan lagi dan berebut2 untuk menaiki bus ke class.Bila berebut saya rasa seperti sorang yang berusaha untuk belajar dan berjuang dengan pen(porahhhh).tapi walaupon saya mengambil class pagi, dan habis awal tetapi seruan bantal amat lah kuat hingga tak terlawan oleh akal saya.(*__*)

 Cinta hati saya yang pertama:yang berada di depan,yang belakang hanyalah backdrop.nurin batrisyia..hai cinta hati,kamu lah yang orang cakap muka seiras dengan saya dan menyebabkan orang pikir saya sudah tua dan mempunyai anak.nurin ingat tak time kecik2 mak uda(eh2..reveal la plak status guwe) yang menyusukan menjaga kamu.bila kamu lapar mak uda lenyetkan kentang 3 biji dan bagi kamu makan supaya gemuk seperti mak uda.minta maaf ya.
 Cinta Hati Kedua:syahmi sayang..kadang2 menjadi kesayangn atuk.kadang menjadi kegeraman atuk.slogan kamu "BUAT APA BALIK RUMAH ATUK KALAU X MAKAN NASI".sekarang kamu dah gemuk kan.tue laaaa..mak uda dah cakap diet sikit tapi kamu ikut cakap ummi kamu.ishh2.nie photo zaman muda2, so masih slim.kadang mak uda rasa seperti mendapat heart attack bila menjaga kamu.tapi tak pa,kamu dah menebus kesalahan kamu dengan mak uda kerana telah menggigit bontot mak cik kamu yang suka gado dengan mak uda.
 yang berbaju belang2:si nabil aka angah.kesayangan ummi and atuk kerana selalu mendengar kata.bila mak uda cakap."angah mandi!!!!!!"tanpa berfikir panjang kamu terus mandi even kamu dah mandi 4 kali dah.orang yang menyuruh mandi tue belum sekali lagi pon mengenal air untuk hari tue.tapi mak uda nak tegur sikit,jangan berdiri depan tv ketika menonton tv.kerana masalah utamanya ialah mak uda kat belakang kamu x nampak tv tue,second merosakkan mata kamu.

yang berbaju pink.syarmina anak ayah.syarmina yang cerdik pandai even tak belajar di tadika lagi.syarmina dah nak start baca quran dah even baru umur 6 tahun.syarmina selalu faham penderitaan ummi, hingga kadang2 mak uda menangis bila syarmina berdoa supaya ummi syarmina sembuh.i love u sayang.muahhhxxxx.

yang paling kanan sekali.syahirah anak ummi.syahirah kakak syarmina.kakak yang penuh tanggungjawab.sangat rajin bantu ummi goreng telur walaupon kadang2 telur kuning terus menjadi warna hitam(T_T).mak uda nak promote syahirah untuk jadi duta susu otak cerdas kerana syahirah seperti budak2 dalam iklan susu yang cepat2 angkat tangan nak jawab bila cikgu tanya.
yang menunjukkan PEACE NO WAR.uzma aka kak long.muka yong chinese look.dulu yong kecik2 sumer orang suka yong couse mulut yong yang tak berenti bercakap.hidung yong kemek cam mak uda tapi yong comel.(pandailah korang tafsirkan ayat tadi)ehe.yong ada lesung pipit dalam sangat.yong pernah cakap dekat mak uda yang yong nak jadi pontianak bila besar nanti.ishh2.jangan.biar maya karin sorang sudah yang jadi pontianak.

sekian saja surat mak uda untuk korang.terimalah salam peluk cium mak uda dari jauh dalam hutan(UUM).sebelum itu terimalah serangkap pantun dari mak uda

pecah kaca
pecah tong.
lepas baca 
harap gantong.

bye semua.wassalam.

No comments: