Sunday, July 11, 2010

Kucing poN dah pandai curi seluar dalam wanita

SOUTHAMPTON: Pemilik seekor kucing di sini membuat laporan polis ke atas haiwan peliharaannya itu selepas menyedari ia mencuri seluar dalam dan sarung kaki jiran.

Peter Weismantel dalam laporannya berkata, kucing yang diberi nama Oscar itu akan kembali ke rumahnya di Southampton bersama sarung kaki dan seluar dalam sebagai ‘hadiah’ kepadanya, setiap hari.
Weismantel berkata, Oscar membawa pulang 10 helai seluar dalam setiap hari termasuk seluar dalam kanak-kanak dan pakaian dalam yang seksi. – Sumber dari BERITA HARIAN



                                         Kalau saya jumpa kitty nie.saya nak peluk dia seumur hidup

Ouh my kitty!!!!!i wonder..siapakah yang mengajar kamu jadi begitu.adakah kucing mak som a.k.a my mum juga begitu.tak kan.kucing my mum hanya pelik kerana suka makan durian.bayangkanlah..apabila saya meletak WHISKAS and DURIAN.Dia akan menjeling ke arah whiskas sambil mmencuci mulut dan berkata..HALOOOO!!!!!NOT MY TASTE OK.Tapi kalau durian dia sanggup menangis menyembah kaki saya untuk makan.Kucing pelik mak som juga suka makan strawbery,betik,cempedak,timun..keturunan vegeterian mana pon saya tak tau.

No comments: