Saturday, February 20, 2010

21???what!!!!ANAK DARA NIE DAH BOLEH KAHWIN OK

ENTRY YANG EXPIRED!
Yeayyyyy!!!!!aku dah besar seiring dengan badan aku yang semakin membesar nei..tsk2.(T_T).bila kau nak kurus wahai badan.ouh.lupakan sebentar pasal badan.mari bercerita tentang anak dara mak yang dah besar lagi panjang nie. my niece said:this cake big like MAK UDA.ouh.comel nya mulut kamu yong.T__T
14 FEBUARY 1989.lahirnya seorang bayi yang comel lagi gebu.tapi sayangnya bila dewasa mnjadi gelap gelimat.bayi ini terkenal dengan suara nya yang merdu dan selalu menangis pagi petang siang malam.haihhhhhh.tapi nasib baik my mum tak ketuk2 pintu cam ahmad albab.kakanda n abangnda nya amatlah tension dengan bayi ini yang kuat menangis ini.dulu time kecik2 aku lah yang paling suka nangis n pemalu.bila orang datang rumah cepat2 nyorok belakang kain batik mak.alolololo..sweet kan.sampai sekarang tau aku masih pemalu.haaaaaaa.saja nak promote diri yang masih solo even dah berumur 21 tahun..tsk2. bila kita dah besar gedabak seperti saya x semestynya semua benda time kecik2 n comel dulu kita perlu lupa.tapi aku memang suka makan kepala ikan.cepat lupa..aku payah nak ingat benda yang sweet seperti gula2 bila aku kecik n comel dulu.aku just ingat aku jatuh parit n tertelan air sampai kembung perut.sampai sekarang kesan dia.aku terpaksa mnggunakan pati mustajab halia untuk kempiskan perut aku yang tertelan air tue.hehehehehe. bila dah muda 21 tahun nie(x nak cakap tua) banyak benda yang aku impikan.cehhh2.ingat orang nak tunaikan impian kau ker.ouh.jahat nya blog nie. aku nak test superbike.perghhhhhhh.mang cool kan naik superbike pakai baju kurung.fuhhhhh.mesty semua orang pandang aku kerna ketidakseimbangan otak kiri aku. aku nak pergi bandung.nak beli baju pengantin.orang cakap murah kat sana.so boleh beli banyak2 n simpan dalam almari.2013 nanty baru jahit.gedik kan.boyafren pon belum ada dah berangan mengalahkan mat jenin. aku nak panjat gunung kinabalu.maybe akan tercapai.impian aku cam mengarut2 kan.mang x berapa nak matang budak umur 21 nie.ouh. aku nak tampar guy yang buat aku sakit.tapi bila aku satu buku tue dier tulis KEMAAFAN YANG TERINDAH.bila maafkan orang baru hati kita tenang.so..aku yang baik serta comel ketika kecik nie pon memaafkan dia.kau jangan risau.aku akan belanja kau makan kalau kita terserempak nanty.(^_^) aku da satu lagi impian.yang nie agak baik tapi malu nak cakap so x payah cakap.(ada orang nak kena siku nie).ok2.x payah cakap.sebagai peminat saya.doakan impian saya nie termakbul.doa jer yang baik2 even korang tak tahu pon impian saya ok.

2 comments:

pOlkadOnut said...

cik..
kwen nnt jgn lpa jmput cek na?
huhu
=)

LeEmoNiss said...

no problem anis..hehehehehe