Saturday, February 20, 2010

JANGAN BUNUH DIA!!

wallpaper my lappy(*-^)


Read news paper hari nie.selak dan terus menyelak.terkujat dekat satu berita.PADAH AKIBAT MENU KUCING.heyyyy..W.T. fish..mana kau letak kau punya hati perut jantung serta hati man???aku yang berhati keras seperti batu tembaga nie pon nak nangis babe tengok kau buat kucing macam tue.tak der makanan lain dalam dunia nie ker kau nak makan.makan la ayam,itik,lembu,kerbau serta pelbagai lagi binatang y halal d makan.


hey kucing.kenapa cute seperti saya???

ouh.i know.ada satu negara di eropah if im not mistaken menjadikan kucing sebagai makanan exotic diorang.sumpah aku tak akan jejak kaki ke negara yang tak ada perikemanusiaan tue.sorry ok.aku bukan lah peminat kucing yang fanatic seperti my mum..but i stil sayang kucing2 my mum seperti anak saudara i.i tak suka orang sakitkan hati 'anak saudara' i.tsk.sudden jer teringat dekat kittens i yang baru lahir tue.tujuh ekor tau.sangat gebu dan comel seperti saya ketika lahir.(kalau nak perasan mang bagi dekat kau)i belum sempat letak nama lagi.jaga diri ya kesayangan mak uda semua.miss you all laaaa.



korang tak kesian ker dekat binatang manja lagi comel serta lemah lembut dengan bermata sayu memandang ayu jer dekat korang.manja tau kucing2 kat dunia nie.diorang suka gesel2 dekat kita.tak perlu fobia okey dengan kucing.dulu time my lover belah dari hidup i.i nangis kat atas bahu kucing i.dia pon urut2 kepala i.haaaaaaa.see..kucing memang menenangkan.


okey.nabi kita pon sayang kucing tau.so.mari bercampaign bersama saya.jom bela kucing banyak.rumah i dah ada 15 ekor kucing.and lagi satu.guy yang tak suka kucing jangan dekat2 dengan saya tau.saya nak guy yang suka kucing and bersama2 saya buang taik dia kalau kucing berak dalam rumah.(^_^).comelkan sama2 buang taik kucing.hahaha

balik kampung cuti cny hari tue i kena cakar dengan kucing.kaki berdarah seperti sos cili tumpah melanda.tapi i tak pukul pon kucing tue.bukan salah dia pon.saya terpijak dia.tsk2..see.baik betul anak dara nie.so.pilih lah saya.masih sempat berkempen untuk diri sendiri.
(memang tak keruan tuan blog nie)

7 comments:

Zikri Husaini said...

kucing..haiwan peliharaan..tapi ada jugak orang buat makan...sedeynya...warrghh

Khaizarien said...

sungguh2 kejam..... binatang len dah pupus ke?

Khaizarien @ atie Blog

Lia3003 said...

anjing binatang peliharaan pun dimakan, apa lagi kucing, duniaaa

si gadis said...

wat you give u get back..biar tuhan balas dosa kejam diorang

Hanna said...

comey nye kucing2 tu..jagn seksa kucing xbaek...


*saya pon ade kucing jugak*

Jo said...

yekk yekk.




geli makan kucing ;(

le soulful vaudevillian said...

saya suka kucing gak...
bila nak kita nak buang taik kucing sesama???