Tuesday, February 23, 2010

KERANA AWAK SAYA JADI PEMBUNUH

Ya!!!!menjadi pembunuh bukanlah cita2 saya.saya nak jadi cikgu tadika tau even saya belajar course math.(cehhh..nak tunjuk penyayang lar tue)ok.berbalik kepada cerita pembunuh.seriously.i did not mean it.awak yang paksa saya jadi pembunuh.saya dah cakap dkat awak dari dulu lagi.dont come near me and my room.but awak sangt degil seperti kambing yang di paksa mandi.saya cakap baik tau dengan awak dulu.


dengan sikap kedegilan awak yang tinggi..awak datang juga bilik saya.kadang awak masuk dalam bilik saya tanpa pengetahuan saya.saya takut sangat.(ouh..perlubahu lelaki seperti KAKA untuk tenangkan)Awak sembunyi tepi loker.tak bagi saya nampak.tapi saya tau awak masuk couse bau badan awak mengalahkan badan orang somalia.ewwwwwwww.saya benci awak kuasa sepuluh.


dulu saya ingat lagi.saya tidur.then awak masuk bilik saya.awak usyar badan saya.awak seperti terliur.ouh seram.then awak panjat katil saya dengan perlahan2.tangan awak mula menyentuh kaki saya.saya terkejut couse terasa geli yang amat sangat.tanpa berfikir menggunakan rumus or formula math, saya terus sepak awak and badan awak terpelanting kena meja study yang jarang digunakan.tsk2.awak cuba bangun.tapi saya terus capai penyapu and pukul awak seperti manusia yang hilang akal...and lastly awak menghembuskan nafas terakhir.air mata saya menitis teringat kerana terlampau takut..ouh..u make me sick.

ouh gadis cute kau tak takut ker binatang nei.ewwwww


MAKA DENGAN ITU TAMAT LAH RIWAYAT KAU LIPAS.SAYA KAN DAH CAKAP JANGAN PAKSA SAYA JADI PEMBUNUH.DARI DULU LAGI SAYA BERSABAR DENGAN AWAK
.

sumpah.saya tak akan pakai costum nie

4 comments:

Jo said...

agagagaga,,,

Abd Rahim said...

wah..wat gua suspen jer...ingat bunuh manusia tadi..

le soulful vaudevillian said...

diowang memang layak MAMPOS!!!

applejuice said...

awak selalu menjerit...pernah sekali solat saya terbatal akibat awak menjerit di belakang saya angkara dia!!!!!