Monday, February 8, 2010

KAMI BUKAN TWIN TOWER OK!!!!

dia cantik lagi kan.saja jer nak merendah diri di blog sendiri

Dari dulu lagi orang suka cakap kami twin.kami adik beradik.kami saudara yang terpisah la.ouh.macam2 statetment dari peminat kami.T_T.ok.hari nie saya nak buat confession.KAMI BUKAN TWIN OR SAUDARA JAUH YANG TERPISAH.ya memang.kami memang dtakdirkan di matrix penang bersama tapi saling tak bertegur sapa disana krana anak habib nie dalam course BIOLOGY.course yang boring tue.yang guy dia semua sikat rambut belah tengah and masuk kelas akan duduk depan sekali.haaaaaa.ambik..reality student hayat.hehehe.and saya amik PHYSICS yang guy dia perangai cam mak yea sikit.bila orang masuk kuliah jer tau nak boo.tau la minat aku pon.diam2 sudey!!!

haaa.Hutan Sintok nie yang menjalinkan hubungan kami.ouh.aku masih ingat yang aku menegur gadis kurus nie after take photo untuk kad matrix(terbayang muka yang belemuih di kat matrix aku)(T_T)..time orientation week.aku kan kerek.so tak ada orang nak kawan dengan aku time orientation.anak habib nie yang sanggup kawen dengan aku.eh2.silap.sanggup kawan dengan aku.

Maybe perangai kami yang lebeh kurang telah mencorakkan muka kami untuk menjadi hampir sama.ponteng class sama2.kutuk orang sama2.ambik ko~k sama2.tiru dalam exam sama2.merapu meraban sama2.tapi anak habib nie manja sangat.balik kampung tiap2 minggu.so aku yang tak manja nie tak balik sama2.

bila dah start close nie la ramai peminat kami yang noticed kami nie mmpunyai muka yang sama.budak ko~k.kakak cashier.lecterur.kawan yang tak rapat.orang yang jumpa kat bus stand.kakak anak habib.haaaaa.nie semua makhluk yang cakap muka kami semua.sebenarnya ramai lagi tapi dah tak ingat.see.ramaikan.

anak habib selalu cakap dia lebey cantik dari saya(.dia memamg cantik.orang cakap muka dia cam saya).sila gabungkan ayat ini dengan kata hubung KERANA.^_^

sometyme sya dah lali dengan orang y selalu ja cakap ayat like this:
eh2..muka awak cam fren saya la.
eh2..muka awak cam classmate saya ler sebijik.
ada yang gatal cakap cam nie.muka awak cam x gurfren saya ler.ada aku kisah.wekkkk.taktik zaman batu arr tue nak ngorat aku.


NOTA HUJUNG LUTUT:saya tak pernah gaduh tau dengan anak habib nie.dia baik.dia jujur.saya belajar jadi jujur dari dia.dia suka makan makanan y boley simpan dalam peti sampai 6 bulan.

No comments: