Tuesday, February 9, 2010

TIBA2 DIRI TERASA SANGAT KERDIL.

Went to ceramah agama.haihhhhhh.mesty orang heran terus dengan aku nie.aku bukan seperti dulu.eh2.tiba2 jadi jiwang.bila dengar ustaz ceramah..mak aihhhhh..terasa amat kerdil.kerdil lagi dari 7 orang kerdil dalam cerita snow white.

ustaz cakap jangan couple.

ustaz cakap jangan pakai baju yang ketat2 n singkat.(terus tarik baju n jatuhkan tudung)
ustaz cakap jangan takut untuk buat baik
ustaz cakap jangan dekat sangat dengan orang laki.ya.dia juga berkata lelaki adalah semuanya boya.korang memang boya.(sempat lagi nak kutuk laki)
ustaz cakap jangan tunjukkan perhiasan.(permpuan kan cantik)

dapat bookmark.orang yang buat bookmark tu tulis

SEMBAHLAH ALLAH DENGAN CINTA,
CINTAI DIA DENGAN RINDU,
DIA YANG MAHA LEMBUT,
YANG MAHA INDAH,
YANG MAHA MULIA,
SEMBAHLAH DIA DALAM KEADAAN SENANG,SEDIH,SENGSARA DAN BAHAGIA.

ouh.comelkan ayat nie.kudus jer ayat nie sekudus orang yang buat dier.maybe aku semakin jelas dengn benda yang akan buat aku tenang.thanks yeah korang.jadikan aku orang bertuah.balik jer bilik sedeh sangat tengok quran y agak berabuk sikit.buakn aku tak baca tapi jarang.aku tak nak cakap aku sibuk sampai tak sempat nak baca kerana aku tau yang aku stil der masa kerana stil der masa dengan MUKABUKU.

No comments: