Friday, February 5, 2010

SAYA MASIH BAHAGIA!!!!(^_^)

senyum lah sperti iklan colgate jika ingin bahagia(^_^)

Orang cakap bahagia ada kat hospital bahagia.betl ker??haihhh..silap haribulan aku yang kena hantar kat hospital bahagia kerana keluarkan statement nie.ya.bahagia sukar di gambarkan dengan word couse it is something yang subjektif.bukan objektif.yang hanya kita boleh hitamkan dengan pensel 2B.setiap manusia ada cara tersendiri untuk bahagia.

ada orang masih bahagia walaupun ada 4 assngment and 3 test next week.(aku la tue..8_8)

ada orang masih bahagia even jatuh longkang depan aku.ehhhhh.dia masih tersenyum bahagia sambil berlagak cool menyapu kotoran and kuman yang terlekat di pakaianya(seperti iklan DYNAMO la plak)

ada orang masih bahagia even dia tinggal dalam hutan.study di dalam hutan.bersyukurlah ija oiii.dan berasa bahagia lah kamu di sintok.first choice babe.hahahahaha.because terlalu dumy sangat la tercampak nya kau kat situ.T_T

ada orang bahagia bila dia dapat online mukabuku then tengok muka orang yang dia suka.ouh.reveal..i jarang on muka buku ok.i suka on buku jer.tiba2 rasa nak pijak jer statement nie.i memang tak suka buku.i hanya suka komik.100 bji pon i boleh habiskan sehari.nie lah yang dnamakan bahagia.

ada orang bahagia bila orang bagi hadiah besday.actually ada udang d sebalik char koew teow.hehe.besday saya coming soon.14th. FEBRUARY 2010.Memang.bila sebut tarikh nie orang akan cakap.wahhhhhh..best nya ija.dapat dua hadiah.valentine and besday.(saya x celebrate valentine ok).banyak la kau hadiah.boyafren saya betray on me tyme besday saya.BAHAGIA KAN.haaaaaa.nie lagi biggest bahagia tau.

ada orang bahagia bila dia boleh habiskan 2 pinggan nasi.selalu nak dedahkan keburukan diri.tak per.saya bahagia dengan nasi yang saya makan.at least nasi tue tak nangis kerana ada orang seperti saya.:)

for ahli fiqir:sekiranya derita merinduimu ituBAHAGIA.ku pilih derita.tengok babe.betapa orang kejar2 bahagia.

so.for korang yang rasa diri belum bahagia.be like me.suka senyum.tunjuk lesung batu.suka bebel.lupa nak cakap plak.bebel boleh buat anda bahagia.tak percaya tanya emak saya(.-_-)dia adalah juara bebel kategori veteran.eh.rindu la nak dengar mak bebel.

No comments: