Friday, March 5, 2010

DARE 2 UNLIMITED CHALLENGE


Korang boleh BERLARI macam USAIN BOLT? Korang boleh MEREMPIT dengan BASIKAL? Korang boleh DRIFT dengan KAYAK? Ape tunggu lagi...Join lah "Dare To Unlimited Challenge"!!! Info Penyertaan:


- Penyertaan berkumpulan seramai 7 orang.

- Yuran penyertaan sebanyak RM5 seorang.

- Hadiah:

Tempat Pertama : Wang Tunai RM150 + Hamper + Sijil + Sira

Tempat Kedua : Wang Tunai RM100 + Hamper + Sijil + Sira

Tempat Ketiga : Wang Tunai RM80 + Hamper + Sijil + Sira
-Makanan disediakan.

Gambaran Perjalanan Pertandingan (Check Point) :
Dari MISC ke Varsity Mall : Peserta pertama dlm kumpulan akan berlari.

*Peserta kedua dan ketiga akan menunggu di Varsity Mall. Dari Varsity Mall ke Tasik Guthrie : Peserta kedua dan ketiga akan berlari ke tasik dan berkayak di tasik.

*Peserta keempat dan kelima menunggu di Tasik Guthrie. Dari Tasik Guthrie ke PUSUR ke Pintu Utama UUM : Peserta keempat dan kelima akan berlari ke PUSUR dan mengambil basikal kemudian berbasikal ke Pintu Utama UUM.

*Peserta keenam dan ketujuh menunggu di Pintu Utama UUM. Dari Pintu Utama UUM kembali ke MISC : Peserta keenam dan ketujuh akan berbasikal.

Check Point Tamat... BERMINAT???


contact me..
x-officio project dare to unlimited challenge.


Haiaaaaaaa...nie lah iklan yang aku dok promote kat facebook.I sampai demam2 pikir nak cari peserta.Tapi i ingat pesan my mum.'gadis yang lahir tahun 1989(muda lagi kan) tak boleh cepat mengalah'..dulu i ikir jugak motif my mum cakap cam tue.ouh..baru saya faham.saya kuat.saya memang kuat.saya sangat kuat.saya harimau yang sungguh kuat.saya biskut tiger yang sangat kuat.(motif betullah dok tulis benda nie)

No comments: