Saturday, March 20, 2010

KAU ILHAMKU..

Geram tengok boy sebelah kau nurin.Dia malas nak buat gaya

Ouh..teramat lah sedih tengok blog sendiri.(cekak pinggang sambil satu tangan lagi memegang bulu ayam)..lama ea si gadis gemok nie x update blog.sibuk bela badan sampai x sempat nak cuci belog...dun worry blog..saya telah upah mr.muscle cuci blog nie..(-_-')

ilham kembali datang bler tengok pic anak sedara i.hmmmmmm..kau ilhamku..peminat man bai ooiii..kihkihkih.MY NIECE y saya sayang sangat2.NURIN BATRISYIA NAIM.see.kau suka mencapap kat page mak uda.dulu pon mak uda dah tulis pasal kamu dah.dah la your ummi kedekut giler.minta topup 5 rnggit bg 3 ringgit jer.sory kak chik..ehe.. Kamu memang cantik.orang cakap muka kmu cam saya.(gbungkan ayat ini dengan kerana)(--__--)

Ehhhh..ija.bila masa kau kawen.nie anak kau ker????
what???ne my niece la..cissssss.tua sangat ker saya nie.tsk2.nurin..dah la suka popular diri kat belog saya tanpa bayaran, then kau buat orang cakap mak uda seperti mak orang.patut la bila kuar jalan2 dengan kau laki2 suma x nak tegur mak uda.haihhhhh..


i still remember kita pergi restaurant y tukang masak dia hensem bangat.ouh.saya dah jatuh hati.sudden jer tukang masak tue datang dekat i time u pergi main dengan cousin u kat mini playground tepi dapur dia.ouh.muka i berpeluh2 bila tukang masak hensem datang.tau dia cakap apa.PUAN..ANAK PUAN NAK BUANG AIR BESAR.ouh my godnesss.terlepas dah satu.



by the way..dont wory dear..i never stop myself untuk terus sayang kamu.you always make me smile.orang cakap kita ada keserasian.muka kita sama.tapi you selalu belagak dengan i.huhhhhhh.ego cam your ummi.i ingat lagi you nangis bila i usik nak blik then i menyorok belakang almari.ouh.but u can find me.Almari itu kecik.mak uda aak besar.ok fine...tskk..tskkk.
.

No comments: