Tuesday, March 2, 2010

KAU MEMANG BINATANG AND LEBIH TERUK DARI BINATANG!!!!!!

kau pergi jua....

first of all, al~Fatihah to adik saffiyah humairah.



semua orang mesti baca kan paper or tengok berita baru2 nie tentang si daif yang comel telah meninggal dunia akibat di dera boyafren ibunya..haihhhhhhh..nasib baik kau dah kena tahan dah dengan polis kalau tak siap la kau dengan aku.aper class pukul budak kecik.gurl plak tue.meh lawan dengan aku nie.baru jantan sikit.wat the F***.pergi mampus la jantan tak guna.opppsss.hari nie penapis di mulut aku telah pecah.terlupa nak beli baru that why keluar pelbagai word yang bikin panas daripda biasa.



i never understand why you sanggup tendang budak kecik yang tak tau aper2.kau tak kesian ker bila tengok dia menangis time kau tendang and hentak dia.binatang ker pig kau nie.hidup la sebagai seorang islam.aku geram sangat2.even anak saudara aku nakal yang teramat2 aku tak pernah jentik pon.diorang selalu cakap aku mak uda yang gemok.tapi aku tak marah cuma suhu dalaman meningkat sikit jer.kau tak tau ker susahnya nak lahir anak.kau mana tau.kau janatan.boy always be boy's.



weyh makhluk yang lebeh kurang syaitan nirajjim.aper kau rasa bila orang buat adik perempuan kau macam tue.panas kan.haaaaaa...lu pikir la sendiri.what you give you get back.Allah tu maha adil.dia maybe tak balas dekat kau tapi dia balas dekat orang yang kau sayang.tepuk dada tanya la iman.


nota hujung dunia:untuk arwah adik suffiyah,semoga roh mu di cucuri rahmat.untuk ibu arwah tabah kan hati and belajar dari kesilapan yang lalu.Allah hanya mendatangkn dugaan kpada hambanya y mampu menerima dugaan tue.semoga hari mendatang lebeh bahagia.

No comments: