Sunday, March 21, 2010

KAU KENA KUAT SEPERTI IRON LADY!!!!GO..GO..GO

jangan bersedih seorang diri wahai pari2 butterfly.ija kan ada.mari kita nangis sama.(T__T)

jika doamu dimakbulkan, tandanya ALLAH menyayangi dirimu, jika lambat dimakbulkan, tandanya ALLAH ingin menguji dirimu, dan jika doamu tak dimakbulkan ALLAH merancang yang terbaik untukmu.

wahai si bulat.ija pon x menangis even ija bulat.ija nangis sebab ija dah dewasa

Salam.first of all.minta sory dari hujung rambut sampai hujung kuku kaki kerna entry kali nie berbaur kesedihan.memang sedey.im feeling down.down.down.down.

ija..mata ija kena tumbuk dengan siapa.siapa yang berani pukul ija saya.


thanks kepada yang mmpunyai penglihatan yang amat jelas.ouh.orang rabun pon boleh perasan mata saya yang cam panda pergi class tadi.T__T
i ingat nak letak video i nangis semalam.tapi x payah lah couse amat buruk bila tengok saya dok kesat hingus..tskk..tsk..haaaa..tengok tue.saya mash ,mengesat sisa2 hingus semalam.haihhhhh..saya menangis dari magrib sampai subuh.nie memang bakat saya.kuat menangis.tapi tangisan kali nie lain sikit.lain sangat.maybe saya akan rindu tangisan semalam.

ada orang cakap Allah sayang saya.Allah akan menguji hambanya yang dia cintai.dan Allah hanya akan menguji hambanya yang benar2 mampu untuk menanggungnya.saya mampu.tapi sekali sekala jatuh air mata tu normal la.cehhhhh2x..nak cover arr tue.


to my fren yang saya sayang:doa kan ija jadi iron lady ea.bukan seterika lady.iron lady yang kuat tue tau.yang kuat hati dan mental.love u all.

3 comments:

Anonymous said...

"Orang yang sebenarnya berani ialah mereka yang tak lekas patah hati, tetapi bertahan dengan menghadapi setiap dugaan dan cabaran"

QeeLa said...

Setiap penyakit ada penawarnya. Apabila bertemu dengan kaedah rawatan yang betul dan sesuai serta tepat penawarnya, Insya Allah akan sembuh segala derita sakit samada jasmani mahu pun rohani. Allah s.w.t. menurunkan penyakit dan di samping penyakit itu juga disertakan penawarnya. Terpulang kepada manusia untuk mencari kaedah rawatan yang sesuai dan mengolah segala isi alam ini untuk menjadikannya penawar bagi penyakit yang dideritai...

*Kuatkan diri kamu ye kwnku....sye syg kamu...=)

LeEmoNiss said...

anonymous:dari dulu lagi saya tak patah hati..tapi semalam hati saya remuk n hancur

qeela:insyAllah..doakn penykit hati ija nie cepat sembuh ea