Tuesday, January 19, 2010

BELOG SAPER LER YANG HUDOH SANGAT NIE

Ouh.kecewa nya.niat di hati nak bagi cantik tapi it become worse.

Hye dunia!!!kecewasangat sampai tlupa nak wish kat korang.maaf.saya sangt kecewa dengan sifat IT DUMMY saya.korang mesty gelak sampai terguling tengok belog si gadis yang di arrange maca ntah pa2.anyone can help me.plezzzzz2!!!!kamu jangan nakal.ouh.see..saya menjadi tak keruan memikirkan masalah belog saya yang menjadi hudoh.and for your information.saya baru dapat ad nuffnang kat blog saya 0(^_^)0.then lepas add ad tue terus belog berubah wajah.iya boley berubah wajah.boley berupa rupa.see.sekali lagi saya menyanyi lagu yang salah lyric.mesty kamu fahamkan perasaan saya skunk.ya.

saya berasa malu.telinga menjadi panas jer biler orang masuk blog i.malu2.tolong dunia.saya perlu bantuan kamu.kalu saya berjaya renovate blog dengan bantuan korang.saya akan hantar hadiah.siyes.saya x menipu nie.ouh.sangap sangat nie.sila tunjuk ajar saya.

saya nak gadget saya berada sama level dengan post jugak.x mo biar dier terceruk kat hujung dunia blog saya.i dah preview tapi dier ok.lpas save setting dier jadi macam y anda lihat.

TOLONG YER!!!!nie kira program BLOGGER WE CARE BLOG SI GADIS!!!(suka haty jer wat program untuk blog sendiri)


nota ibu jari kaki:dear ana,even entry nie x der mengena dengan kamu.saya nak minta maaf.saya tak buat dah.tsk2.(T_T)..kalu blogger x care pasal you.xper.i sangat care.i risau tengok your first tear at uum drop becoz of me.deeply sorry.

3 comments:

♥♥ eija ♥♥ said...

pelan-pelan cuba :)

survey blog yang cik minat dulu..

tgk color mane yang suak design ker??

anyway saya pun baru je renovart blog saya hehe.. still lagi dalam maternance

Unknown said...

Hahaha huduh giler template.

Cuba cari template dekat btemplate

QeeLa said...

senang je ijah....
buang je blog u nhe...ahaha!!!
oppss...i terpatahkan semangat u mcm ati i yg bru patah nhe...
tsk3...
chaiyok2..usehe lg..mau tnjok aja kazen i???
=p