Saturday, January 16, 2010

salam mak!!!ANAK MAK DAH MATURED!!!

salam bonda.anak bonda dah semakin matang sekarang..lalalalala.(kalu nak tulis entry pasal bonda mesti dmulakan dengan salam)(^_^) dulu mak selalu cakap anak gadis dier nie kuat nangis.suka pegang kain batik mak then bila orang datang jer menyorok belakang mak.alololololo..pemalu nyer aku dulu.dulu la.skunk.hampeh.bila orang datang lagi aku keluar jenguk muka.mana ler tau yang datang tue berkenan nak buat menantu untuk anak dia yang study kat UK ker.(kesian nyer kat anak orang tue kalau dapat aku..haha)

dulu anak dara mak nie cita2 nak belajar dekat oversea.tapi dekat matrix kantoi.ponteng class jer memanjang.kesian kat mak.kesian lagi dekat anak mak cause dapat uum dan berkawan dengan beruk dari hutan Thailand.(T_T).

tapi kan mak.anak mak dapat jadi jpmk.nak bangga diri la tue.anak mak sekarang dah tau berkayak.tak payah naik batang pisang cam kat kampung dulu.ingat lagi.mak rotan sampai merah betis cause main parit tue.hehehehe.


balik kampung hari tue mak tanyakan pasal kain batik mak yang hilang.sorry mumy.anak mumy yang amik tapi tak berani nak mengaku.tak per.nanty anak mak beli kain batik banyak dekat langkawi.

tapi sekarang mak dah banyak cucu.mak sayang giler dekat cucu dier.even cucu dier cat aquarium kesayangan dengn minyak merah pon dia tak marah.cucu dier loncat atas katil sampai patah pon dia tak marah.dia tak marah tapi senyum sambil mata memandang ke arah kakak and abang.(kak n abang fahamkan.beli ganti..hahahaha)


mesti korang pelik kan si gadis tulis pasal mak.saya rindu mak saya.saya sayang mak saya.dia yang jaga saya after my dad meninggal.


HELLO DUNIA!!!SETIAP HARI ADALAH HARI IBU.(^_^)

2 comments:

Wafiq Legacy said...

syg mum selalu...sebagai anak..kite hanya mampu doakan semoga mereka mendapat yg terbaik..dunia akhirat..jgn jadi cm anak yg buang ayah kat tepi jalan tu...

LeEmoNiss said...

ok.jom kita sama2 sayang mumy kter