Monday, January 11, 2010

SAYA DAH TAK CANTIK MACAM DULU..(*_*)

sepatutnya uncle nie dah pencen.tempat nie di ganti dengan saya yang mata sembab nie

HYE THERE...(berkata dengan nada yang lemah n tidak bermaya)Saya tak tahu kenapa semua orang asyik tanya..hey ija..what happen dengan your eyes??look so bad and tired.ouh..nak kata menangis sebab boyfren pon tak juga..boyfren pon tak der..tak laku..nak cakap update blog pon setahun sekali baru update..haihhhh..(laser sungguh mulut kawan2 aku..(T_T) Bukan salah ija sayang..saya terlampau buzy sampai x cukup tidur.ya..saya mempunyai masalah insomia jugak.nasib baek x der masalah berjalan tyme tidur.baru2 nie juga saya terlampau leteh.pergi kayaking tengah panas then dipaksa selam dalam air tasik yang badak air pon x sanggup nak selam..urghhhhhhhhhhhh..(can u imagine that). next week nak masuk lari berhalangan pulak..aduhh2..x per la teha..kami bagi kamu menang jer la..hadiah kita kongsi bersama ea???okey.teha dah bersetuju untuk kongsi hadiah.so x perlu la susah2 nak angkat punggung yang berat macam lori balak nie untuk lepas tembok. so dengan keyakinan yang tinggi saya pergi membeli uncang teh jenama lipton untuk letak atas mata nak hilangkan eyebag.tyme i beli tue ader mamat somalia.dia nak mengorat saya yang mata lebam nie.tapi saya tak mahu cause bau dier buat mata saya lebey hitam.he asked me. saya cuba sedaya upaya untuk okey balik

(you love tea????)

no.my eye love tea.

dier macam blur.then dier pon pergi beli jugak lipton tea.haaaaaaa.
then he come to me back. my eye love tea too.
urghhhhhhhhhh..dasar lelaki gatai tanpa mengira warna kulit.


Ssebelum saya mengakhiri karangan pada hari ini..saya rasa mata saya sembab kerana tak cukup vitamin.vitamin saya tak cukup kerna saya kekurangan duit skunk.saya kekurangan duit kerna saya beli phone baru.so kesimpulannya padan muka saya.(T_T')

i want my lovely eye back!!!!!!!!!!!

4 comments:

una said...

ija....
hp and lagi canggih dr kami
tsk..
kteorg xde pn conversation2 tu
fuh...

Jo said...

nah,,,



amek mata aku.

le soulful vaudevillian said...

ija masih cantik la...

QeeLa said...

lovely eye keee....
ouhh TIDAK...!!! ahahhaha....
shining2..blink3...weeekkkk!!!
oit2...air lumpo yg badak pn xmo selam...kamu sggop je...mean wat ea...~
*renung2kan an slamat beramal...
wakakakka