Friday, January 15, 2010

KALAU SAYA TAK MARAH..KAMU MEMANG LUCKY

Saya bukan lah jenis gadis yang suka marah orang selalu.cuma kalau tampar and kick tue selalulah.
so,jangan lah buat saya marah.dah ler duit saya hilang 50 rnggit lepas tue kalah lari berhalangan yang stupid.haaaaaaaa..sebut pasal lari berhalangan yang stupid nie.mehhhhh..ambo nak story sikit pasal game nie.

step2 stupid yang perlu kami buat tyme lari berhalangan:


1:merangkak di bawah kerusi stadium.perghhhhhhh.aku dah la amat gemuk.muat2 jer nak masuk.hampeh.


2:then lari pusing tiang bendera.akibat gemuk,baju aku tersangkut dekat tiang tue.ok..mari booo ramai2 dekat saya.malu babe.

3:lari naik turun kerusi stadium.diorang nie macam tak der tempat lain.semua nak berkaitan dengan kerusi stadium.

4:lari langkah kon.ouh my.dah la semua orang bersorak tengok aku langkah macam blue hyppo TM.OK.mari semua imagine cam na aku lompat kon tue.bersihkan minda before imagine.hahaha

5:haaaa..nie step loser yang terakhir.lari sambil buat gaya helang.haihhhh.aku lari but tak jadi burung helang.nampak seperti itik angsa bontot besar sedang berlari.


for your information:kitorang tak di inform pon macam mana step lari stupid tue.sampai then briefing dier cakap kena buat cam tue.DAMN!!!

and untuk pengetahuan semua juga.group kami kalah dengan jayanya.see.jom tepuk tangan ramai2 kepada the biggest loser.(T_T)


kalu korang nie alert la.si gadis dah hilang marah biler dier start tulis pasal stupid game tue.hmmmm.see.sekejap jer saya marah orang.x sampai satu entry pon dah ok.so kawan dengan saya.saya jarang marah.

THAT ALL FOR TODAY!BYE DUNIA!!!!

8 comments:

zahra. said...

haha...
jah. xdapat nak tengok la aksi ngeri ko tu..


ada sapasapa yang rakam?

LeEmoNiss said...

hayat:jangn tengok.nanti x der selera nak makan.

Syahmi said...

haha ko ni lawak la

LeEmoNiss said...

syahmi:saya x buat lawak pon.nie siyes

Judiene said...

perghh, mmg stupid r larian neh
hehe
bleh wat masuk sukan SEA ke x neh?
hehehe

LeEmoNiss said...

stupid kuasa sepuluh

Qib said...

huh, bnci gilos klu kno wat aktyiviti mcm ni

Jo said...

means,,

memang ada orang rakamla ek??


haha...nak tengok.