Saturday, January 23, 2010

SAKITNYA BILA SAKIT.

Helo semua.lama agak nya saya tinggalkan belog seperti toilet x siap nie.T_T.ouh.saya balik kampung.sorry coz tak sempat nak wish gud bye kat korang.(cehhh.bajet cam artis jer nak bye2 kat peminat)

haaaaa..kembali menyedut O2 uum yang kurang nyaman dari O2 kampung saya.saya perlu balik.perlu sedikt ketenangan.saya perlu udara kampung untuk sembuh balik luka dalam haty saya.ouh..anak dara nie.bila susah jer cari kampung.tempat jatuh lagi kang terkenang..inikan pulak tempat tersungkur.T_T.adik2..jangan tiru yer peribahasa nie dalam exam.lalalalalala.actualy anak dara nie penipu.dia balik kampung kerna duit dah habis.

Ouh.saya terlupa.masih belum masuk dalam tajuk saya.ya..saya sakit after pulang dari kampung.demam.sob2..sob2..mummy.allololo..mengada2 taik kudanya anak dara sorang nie.bila sakit saya selalu teringat benda yang sedeh2..ouh.saya selalu nak menangis bila sakit.dulu saya agak kuat.even sakit teruk still pergi scolah nak dapat hadiah kehadiran penuh.tapi..semakin gemuk saya maka semakin teruk prestasi saya.ini adalh hipotesis kita untuk exprimen hari nie...wekkkkkkkkkkkk...jahat.tak mahu kawan dah

nota ibu jari kaki:
Kepada peminat saya..jangn lupa mendoakan semga saya cepat sembuh.oouchhh..adaorang kena baling dengan selipar.maybe saya demam rindu ka
t KAMU!!!!kemana kamu menghilang ya..

2 comments:

Unknown said...

Ala la la ... kesiannya .

Jo said...

apakah sakit yang sihat?