Monday, January 4, 2010

SAYA SEMAKIN KUAT...

HYE SEMUA..entry arinie nak cter ckit pasal saya y dah semakin kuat..

the reason why i said i become stronger than before is..
1:saya kuat melawan nafsu untuk ponteng class..

2:saya kuat makan..(kekuatan ini perlu d lemahkan)(T_T)..tsk2

3:saya kuat tido..ya..saya tido mengalahkan baby dalam pantang..baby dalam pantang pon menangis tengk saya tido terlalu lama..

4:saya kuat on9 sekarang..ouh..nasib baik hanya d lab.kalu "berokben" sendiri mesty dah lagho..

5:saya kuat menyendiri..ouh.naper ntah sem nie jadi kera sumbang sikit.dah ler my BALL dah tukar kolej..fatin..i miss you

6:saya kuat bershopping..sem nie sajer saya dah habis dekat 1000..ouh..bukan salah daku.beli phone baru.baju baru..semua nie kerana azam baru..cian kat azam d persalahkan

7:y positif pasal sem nie..saya cam kuat belajar gak..nak repair kesalahan sem lpas..ouh..xmo story pnjang2..nnty teringat result..jatuh menyembah bumi aku..

i guess..hanya banyak nie y saya mampu tulis..saya lapar skunk..saya nak makan banyak n ber seorangan..alone..tsk2..

p/s:saper y ader idea nak deco2 blik sila gitau saya.nak decorate bilik jpmk y macam tongkang cina pecah

3 comments:

zahra. said...

banyak duit eh jah..

belanja la i..

:)

LeEmoNiss said...

OUH..SAYA KUAT MMBAZIR..HEHEHE
hayat..jom hang out nnty..i miss u..

le soulful vaudevillian said...

saya pun kuat makan, namun xkan saya lemahkan kekuatan yg spesel ini...
bukan senag nak kekalkan bentuk badan yg mungil lg buncit ini...