Monday, January 18, 2010

BOLEH TAK AWAK JANGAN KEREK DENGAN SAYA

besar nya kecacatan dia(^_^)..but gorgeous ryte

hello dunia.entry hari nie spe-sial untuk orang kerek2 sedunia.KEREk????Aper sejadah nya tue.haaaaa..korang yang tak tau rujuk ler dekat kamus DEWAN KL.orang KL suker sangat guna word nie.aku yang dok ulu sintok nie pon nak belagak town juga.nak cakap macam orang KL.jelir dekat dia..(^,^)..bluekkkkkkkkkk..


ok2.sudah2.jangan merapu meraban panjang sangat.saya hanya nak pesan dekat orang yang KEREK.jangan kerek dengan saya.kerana saya adalah gadis yang mudah senyum.betul ker???kalau aku senyum kat korang memang ada benda tak kena ler tue.aku jarang senyum kerana malu nak tunjuk kecacatan aku.bukan aku x ada gigi...hehehehe..cuma aku malu nak tunjuk LESUNG BATU aku.cikgu sains cakap lesung pipit merupakan satu kecacatan.actualy cikgu tue jeles kowt


.
aku selalu jalan x pandang muka orang.tapi kalau aku jatuh longkang cepat2 aku pandang orang.nak minta tolong.tyme tue mula nak malu couse sombong mengalahkan anak swan yang lawa dalam citer itik swan yang hudoh tue..booooooo..padan muka kamu.hahaha.aku bukan x nak pandang.cuma seorang pemalu jer.*blushing2..hehe.aiyokkk..mau muntah colour coz kuarkan statement nie.


ouh..x boleh sambung citer dah.sangat mengantuk.bye dunia

8 comments:

Lea Isnawi said...

apa yg die buat?

LeEmoNiss said...

dir x suka tengk saya..hahahaha

gee muhammad said...

kenapa cikgu awak cakap lesung pipit tu satu kecacatan?? pelik.. hehe, saya suka tgk org yg ada lesung pipit nih, sweet sangat.. macam preity zinta tuuuu

LeEmoNiss said...

ageeba:in science theory..lesung pipit n telinga melekap adalh satu ecacatan.but kecacatan y cantik

Fatin Ramlan said...

kecacatan...ouh...ckg sains pon slalu ckp ngan sy :) p dea ta ckp kcacatan....bdsr an yg dea ajar ar...cewah!!! dea kt org der lsong batu neyh ta ckop sel...so...bkn kcacatan.....

le soulful vaudevillian said...

ija ingat x ija ada ngumpat ngn teha or husna waktu minggu orientasi cakap mamat tu nyer lesung pipit dalam........

LeEmoNiss said...

i ngumpat pasal nik y der kecacatn sangat besar..hahahaha

QeeLa said...

ouhhhh!!!
y u shud put da word KL in ur blog...
aaarrrgghhh!!! tensen2...
ehehehe...adakah kamu senang senyum??
i dun thnk so dear...~
i de bnyk bukti2 pic u tau...
u pn soOOoooo KEREK...
lallalaaa...~