Wednesday, January 13, 2010

ENGKAU GADIS YANG PELIK!!!

TANGAN LELAKI DI ATAS BERBULU


Hye sayang..muahhhh3x..haaa..cepat!!!catch my flying kiss!!ouh.saya tau.mesty kamu suruh mak cik cleaner yang amik my flying kiss and suruh dier buang dalam tong sampah.haihhhhhh..kamu x tahu bersyukur.nasib baek saya bagi flying kiss.kalau flying kick macam mana.wekkkkkkk(menulis sambil menjelir lidah dekat my lappy)


Berdirinya saya di sini bukan nak cakap pasal flying kiss but nak story pasal ada orang yang jahat cakap pasal GADIS GEMOK seorang manusia pelik.(*_*').haihhhhh..i wonder dekat mana yang peliknya.





i cakap i tak pernah pegang tangan laki.


dier cakap i totally weird.pernah couple monyet but tak pernah pegang tangan boya fren.


equation untuk couple macam nie ea??



COUPLE=PEGANG TANGAN^10+DATING+MESEJ 24 JAM


pegang tangan tue i kuasa sepuluhkan kerana selalu sangat orang buat.so power dier meningkat.


kalau i jadi lecterur mathematic kamu dah lama saya pangkah equation nie.haihhhhhhhhhhh..jangan buat benda bodoh yer kawan2.kawan2 yang gadis.i tak suka bagi advice dekat guy cause diorang sangat keras kepala.


2 comments:

le soulful vaudevillian said...

saya setuju sangat ngn pandangan ija!!!

saya pun x pernah membenarkan lelaki pegang tangan saya kalu keluar bersama...

x bole lebey2...nak lebey2,len waktu n len tmpat..selalu saya katakan begitu...

walau x pernah bg waktu n tmpat len untuk lelaki tersebut mencabuli saya!!!

huahuahua

LeEmoNiss said...

hahhhhh..
aidi..kamu guy y suka buat ija ketawa..
tq..hehehehehe