Saturday, January 30, 2010

GUA JADI DOKTOR BABE!!!!

imagine beramai2 kalau saya doktor nie.(*_*)


ouh.dulu nie yang la emak nak kan.nak anak emak jadi doktor.haaaaaaa..sekarang impian mumy dah agak nak tercapai even anak mumy jadi doktor yang hanya lah bidan terjun yang mnggunakan payung terjun.bidan pon manusia juga.suka hati jer nak suruh dia terjun.(^_^)

ouh.berbalik2 kepada cerita aku jadi doktor.petang tadi ada kawad kat tengah panas yang suhu nya mungkin lah 37 drjah celcius.perghhhhh..terus cair otak kawad time tue.then after kawad 15 mnit jer sudden jer ader gurl nie cam terkeluar baris cikit.bummmmmm.dia nak terpitam.then uncle gagah berani telah meyelamatkan dia seperti hero cerita smallville.two thumbs up untuk uncle tue.you mang sangat gagah.uncle2..ader anak laki yang solo tak.nak yang sebaya saya.haihhhhh.ada orang nak kena cerkup dengan tong sampah.

ok.fine.maka bermula lah kerjaya saya sebagai doktor.uncle yang gagah menjerit.ANYONE VOLUNTEER NAK JAGA DIA.haihhhhh.tanpa berlengah2 masa aku berlari.dengan ilmu yang memang lah kosong di dada pasal medic nie aku tolong gurl tue.actually tak mahu kawad.that why i jadi baik nak tolong dier.ampun uncle gagah.bukan main i kibas dia dengan cap.bagi minum air.haihhhh.saya tau ada guy yang akan berkenan dengan saya dengan sifat caring saya nie.korang jangan cuba menafikan.hehehehe

then gurl tue sedar tanpa lalok2 nya.see.saya ada bakat kan.hmmmm..x per.lepas nie mungkin akan tukar course.berangan mengalahkan mat jenin.mat jenin pon maybe akan boo aku kalau dia tau dream aku nie.haihhhhh.

nota hujung kaki:saya bangga dapat tolong gurl tue.tapi kalau guy yang pengsan saya akan boo.saya pon tak pengsan.kamu nak pengsan pulak.malu kaum jer.(<+>)

2 comments:

meera^da cute..*_* said...

hooho..
bagus2...pasni leh jadi sukarelawan kat palestin ke, acheh ke..

si gadis said...

ok.itu memang impian saya