Thursday, January 14, 2010

HELLO DUNIA!!! si gadis have new hair cut.

style ni pon cool gak.tapi kalu aku buat style nie memang tak boley wearing scarft la.



Aku memang tak tahu malu.aku nak story kt dunia yang aku baru potong rambut semalam.Huhhhhh..for your information nie ler bnda yang aku paling nak buat untuk new year nie.Alhamdulillah..tercapai juga impian yang tak perlu motivation nie.For gadis2 yang tengok new hair style aku sila2 datang:

9A103,DPP MISC UUM

For guy..ouh..pity to you all.aku 100% on with my tudung.so for those yang stil teringin nak tengok juga.sila kawen dengan saya.i repeat.sila kawen dengan saya.semua saya bagi tengok.haihhhhh.si gadis dah start menggedik2.


nie style gadis jelita

my rumate and my fren sumer cakap im totally different after potong rambut.si ball cakap i macam gadis nakal.fuhhhhhh.aku yang baik cam nie dia cakap gadis nakal.

jom teka.agak2 korang yang genius nie..si gadis potong rambut cam ner.

P/s:credit to amoi kat changloon tue.mang superb la.boley gunting ranbut even tengah cakap dengan phone.nasib baik tak gunting telinga aku.

4 comments:

zahra. said...

haha..
jah kasi gambar.

nk tengOk.
nakal camne la kawan i sorang ni.
xpe nnt, i dapat uum nk perhati rambut u everyday oke.

:)

le soulful vaudevillian said...

naper gadis changlun tu x potong jer telinga ija???

LeEmoNiss said...

zahratulhayat:nanty dtng uum tengk.rmbut cam samseng.hehehe
chmpaka:dia x boley potong tlinga ija.nnty ija boley dengr aidi kutuk orng.haha

QeeLa said...

tidakkk!!!!....
kamu bukan gadis nakal...
tp kamu mcm gadis LIAR...oppppsss...adakah terlalu terok??
tidak2..tetap cute!!!
=p