Sunday, April 18, 2010

Ada Hati Yang Nak Dijual

fuyooooo.tajuk entry sperti berada dalam taman.saya tak mahu jual hati saya.tapi ada orang yang emel saya pasal hati dia yang menjadi semakin murah kerana perempuan.tue laaaa,mak dah pesan suruh cari awek macam owner blog nie.pergi cari cam avril lavinge saper suruh.kang dah menyesal.haihhhhhhhh.

he said he become heartless terhadap gurl.jangan2.bunga bukan sekuntum.tapi 4 kuntum.haippppp.tak dapat ros merah, taik ayam pon boleh la.korang just tau hati korang jer heartless.aku yang heart attack dok dapat mesej korang tak pernah korang pikir.(*_*)

tuhan dah tetap jodoh kita so i keep wondering why nak kena ada bf,gf and macam2 lagi.aku percaya jodoh dari Allah.so buat pa nak susah hati nak cari duit mana nak beli perfume untuk gf..nak beli jersey per untuk bf.ish2.bagi kat orang somalia pon ok duit tue.

i selalu call mak i.makkkk2(besa la excited dngar sora mak)..ader orang meminang ija lagi tak.

jawapan simple serta pedas hingga usus.

(saper la nak kat hang..masak asam pedas jadi gulai tak cukup santan)


ok fine mummy.saya dah belajar masak untuk jodoh saya.so mummy jangan terkejut jika saya terkinja2 dok expalin dalam tv bersama rancangan masakan saya.


*DARI BUNTUT KUALI*

terus rtm gam aku.hohoho.tapi sound cute la tajuk nie.

nota sayang2:so for guy and gurl.dun wory kalau tak ada bf lagi.JODOH DARI ALLAH IS THE BEST.ouh bestnya dapat ustaz.(berangan laaaaaa)
perlu suami yang kacak untuk dapat anak seperti nie.ngeh2x.tapi seriouly.this baby damn cute.nak cubit and picit2 jer.mak kau bagi makan nestum aper yang comel cam nie.

No comments: