Monday, April 5, 2010

PENCARIAN SPAGHETTI UNTUK BONDA

SAYA NAK MAKAN SEMUA NIE.UNTUK BONDA YANG ATAS KECIK TUE(^_^)

Tajuk mang perlu letak nama bonda.bagi orang simpati.orang kan selalu akan jadi lembut hati bila sebut ja nama uMmi,mummy,bonda,ibu,mama,mak,mum and macam2 nama lagi around the world.

sebelum melangkah lebeh jauh sukanya saya nak cakap im fasting ryte now.tak perlulah di xplainkan lagi perasaan orang yang berposa bercerita pasal makanan.seperti orang mengantuk yang tak di sorongkan bantal.you all bayangkanlah.grughhhhh..grughhhhh..haaaaa.korang pon dah boley dengar perut saya berbunyi.mengalahkan suara papa rock.

SAYA SEDANG MENCARI SPAGHETTI!!!anyone???plezzz2x..tolong cari untuk saya and belanja saya.dah 3 hari 3 malam saya kempunan.tsktsk.korang jangan biar saya pergi tanpa spagheti.haihhhhh.korang perasankan ayat saya dah pelik.cepat before anda terlambat untuk belanja and berbuat baik dengan saya.hehehehe.ayat nak simpati ja.(rasa nak siku2 jer ea tengok orang perangai cam nie)

saya mybe akan fly ker jitra untuk mencari spagethi.oiiittttt2.kau nak mendarat kat mana kat jitra tue.jangan risau.saya akan guna awan terbang.GOKU!!!!!...coming!!!!!

ouh.air liur semakin meleleh..slurppppp.jiwa dah tak keruan.hati dah gunlana.minda dah x stabil.teruknya penangan Spagheti.ubat senonyong apa yang kau dah buat kat aku spagethi.seriously.you drive me crazy!!!!

ingat lagi spagethi.kau juga buat bonda saya teringin.dulu bonda marah2 bila saya masak awak.makanan orang putih dia cakap.ikut sangat barat tue.tapi bila suruh dia rasa dia wat muka cam x sedap.tapi bila saya masuk bilik.bonda tambah 2 kali.kantoi dah mak..hahahahaha.bestnya boleh kantoikan mak.hehehehe

2 comments:

Q. M. said...

ala, jitra kan ade pizza hut..
cri spageti bolognese chicken ball kat situ..
oohh..nyum!nyum!

'droollss'

LeEmoNiss said...

i posa miss q
x larat sangat
kalau dah sampai jitra dari uum
cnfirm i dh brterabur i punya posa