Friday, April 16, 2010

Awak Or Saya Yang Ego(by ameng)

Hye seksi,jangan menangis.

Awak
Hari ni awak nampak serabut
Semua orang perli dan kutuk
Tapi ada gak hati yang puji

jadik you can always count on me


Awak
Hari ni awak nampak cute
Semo orang puji
Tapi saya puji dalam hati

Padahal Nak gak puji sekuat hati

Awak Hari ni awak senyum kat saye
Tapi saya buat2 tak nampak
Padahal nak elak dari pengsan

Nak elak dari kawan2 saya perasan



Awak Hari ni saya senyum kat awak
Tapi Awak jalan depan saya
Jadik Senyum pun tak guna
Kalau nk lambai lg apa guna

Awak Hari ni awak datang kelas saya
Tapi Saya buat bodoh ajer

Padahal Bumi nie raser cam dah tak cukup graviti
Rasa cam nak hilang lari bawa diri

Hye u,masih ada yang nak rawat derita u

Awak
Hari ni awak tego saya
Tapi Saya buat2 pekak
Bukan jual mahal, saya tak layak

Sebab Nak elak daripada tak boley berenti borak Awak Hari ni saya tego awak
Tapi Saya tego awak dalam hatI
Jadik Awak tak penah dengar all THE GOOD LUCK AND TAKE CARE hari2

Awak Hari ni awak ejek saya lagi
Saya pura2 marah tapi dlm hati

Tak kisah awak ejek saya hari2 Kalau tu blh buat awak happy Finaly,masih ada plaster untuk tampal hati u

Awak
Hari ni kita duduk semeje
Saya depan awak ,awak depan saya

Tapi Raser cam jauh giler

Padahal Tak sampai sedepa

Awak Hari ni awak beratur belakang saya
Tapi saya tak tau nak cakap ape
Jadik Saya blah mcm tu ajer


Awak

Hari ni berubah situasi
Tapi Saya still kat sini

Padahal Dah kosong tak berisi

Pikiran kat sana, badan je kat sini


Awak

Hari ni saya tulis sms kat awak lagi
tapi saya rasa malu nak send jadi saya simpan dlm outbox sendiri boleh saya baca hari2

Awak Hari ni saya rasa rindu
Tapi saya taknak ngaku,

Padahal saya check handset tiap2 waktu, mengharap ada msg from u

Awak
Hari ni semuorang kutuk diri ni, tapi skt pun saya tak amik peduli, Tapi bila awak pun join sekaki, Saya rasa sedih tak terperi,

Awak,
Hari ni saya lalu depan rumah awak,
Tapi saya tak nampak pn kelibat awak,

saya pandang bumbung pun jadi, kurang skt rindu di hati

Awak,
hari ni awak puji kawan saya, Semua baik takde yang cela, Tapi kenapa bila saya, Awak pandang takde mata Awak, Hari ni saya risau pasal awak, siang malam doakan keselamatan awak, padahal saya sikitpun awak tak ingat,
Kenapa la saya nak buang keringat


Awak,
hari ni saya pandang awak curi2, sbb nak ckp berdua tak ckp berani, dlm hati doa awak sedari, apa yg terpendam dlm hati Awak, hari ni awak cerita pasal budak tu lagi, saya buat2 dgr tapi dlm hati rasa cam nak lempang aje tuan punya diri awak tak tau ke saya terasa hati!

Awak, hari tu saya benci sangat kat awak, tapi hari ni saya suka sangat kat awak, sbb saya tak boleh nak lupakan awak, ingat kat awak awak awak awak


Awak Hari ni saya nampak awak lagi Tapi Awak tak macam dulu lagi Jadik Saya terdiam sendiri taktau nak buat apa lagi Awak Hari ni saya dah janji..nak pergi ikutkan hati, memang nak pergi Tapi Tak tau kenape tak boleh pegi

Awak
Hari ni saya menyesal ade ego yang tinggi Tapi dah takde harapan kat sini Jadik Nak tak nak terpakse sendiri

Awak Hari ni hari terakhir nampak awak Tapi awak tak toleh kat sini awak focus kat handset sendiri

Awak
hari ni saya tgk gambar kiter senyum tapi gambar tinggal gambar nak buang sayang nak simpan sedih Awak besok antare kita ader "balai berlepas" besoktak da besok untuk saya besok jugaktak de besok untuk awak


Awak semoge satu hari nanti saya menginsafi diri tak nak ada ego tinggi lagi buat merana sorang diri buat saya sakit hati Awak kalau nanti awak dh ada si dia di sisi jgn awak tunjuk tuan punya diri sbb confirm saya akan makan hati..

Awak sebelum saya pergi hari ni..kat sini saya janji semua ni untuk awak Sebab kenal awak anugerah terindah penah saye miliki.


Bila tulis entry nie teringat dekat siti nurhaliza.dia tak pernah patah hati.terus dapat dato k.I dun know why i menjadi sangt kaca seperti adnan sempit.dalam hati ada tamam babe.T_T

No comments: