Monday, April 12, 2010

Mama,Papa!!!Jangan Bunuh Baby!!!


mama,kenapa mama bunuh anak mama sendiri.belum sampai baby menunaikan janji baby dengan tuhan.baby tahu..baby lahir bukan atas kehendak mama.tapi mengapa baby yang perlu di hukum atas dosa mama.mama tak sayang baby ker??mama tak kesian kat baby??



mama..baby sejuk sangt time mama tinggal baby tepi tong sampah.baby ingat mama nak pergi beli susu untuk baby.lama baby tungu mama.mama letak baby tanpa berpaling sikit pon kat baby.malam tue hujan mama.baby sejuk terketar2.baby nangis kuat2.x da orang dengar tapi anjing kurap dengar baby nangis.di datang dekat baby.dia gigit baby.MAMA!!!!!!sakit mama.dia koyak tangan baby dengan rakusnya.



di gonggong tangan baby dan anjing kurap 2 kongsi dengan kawan2 dia tangan baby.esok pula semut datang teman baby.banyak sangat.MAMA!!!!!PAPA!!!sakittttttt.semut dengan tanpa belas kasihan gigit baby.baby tak tahan.lama2 semut pon balik datang pula si gagak dengan mata merah merenung baby.dengan sepantas kilat dia terjun dah mematuk2 baby.sekali lagi mama.SAKITTTTTTTTTTTTT!!!!!tuhan jer yang tau.baby dah lemah.x mampu mnjerit lagi.akhirnya baby biar saja gagak mncubit serta mematuk2 badan baby.



Mama...Papa..sampai hati buat baby cam nie.bukan ini y baby pinta.baby nak cam baby lain.mama diorang bedakkan dengn johnson baby.urut dengn minyak.

mama...papa..seandainya mama mmbaca keluhan hati baby ini..baby minta ampun atas kehadiran baby yang menyusahkan mama.baby doa semoga mama bertaubat dan baby menanti mama d pintu syurga.Aminnn.

NOTA SAYANG2 DARI SAYA:jangan biar diri korang dengn dosa yang lebeh besar seandainya korang dah lakukan dosa yang besar.jangan bunuh baby2 y x berdosa.semoga jalan taubat terbuka untuk korang semua.mari berkempen bersama saya."BIARKAN IA MEMBESAR UNTUK MENGENALI DUNIA"

saya tulis entry nie sambil nangis ok.T_T

4 comments:

una said...

this entry really killing me.
tersentuh jiwa.
smpai hati diorang buang baby mcm tu.
T.T

Fakhrur Razi said...

ish2 byk nyer.. ap depa nih xpnh pk ker kalau dorng yg lahir kt tmpt bayi tuh pe rasenyer..

SI GADIS said...

saya pon selalu trpikir:dimana naluri diorang sbagai manusia

*shida* said...

ksian sgt2 kat bby ni..bg jd ank angkat ak pn xpe..org na ank dy buang ank..mak bpak y xbtaggungjawab..buat je pndai