Tuesday, April 27, 2010

Saya Rasa Seperti Lembu Cheesdale

pernah tak korang rasa down2 serta down.tak perlulah saya terjemah aper maksud down tue.yang pastinya memang say down selepas jawab paper business accounting.dia seksa jiwa raga serta bakul hidup saya.saya tau bukan saya sorang kerna bila saya pandang sebelah(bajet nak tiru)kening orang sebelah say sudah bercantum.hmmmm..hampa.tapi ok sikit kerna ramai yang tak reti jawab so kalu kena repeat kita repeat beramai2.yeahhhhhhhhhh.T_T
bila rasa down saya terus teringat dan mengandaikan diri saya seperti ais cream cone yang jatuh atas tanah then melekat dia punya cream dekat batu2 tue.haihhhhh.persetankan orang yang cakap peribahasa saya yang macam karam singh walia.ouh.amat lah sakit.korang mesti nak tampar saya kan dengar say bebel.saya kalau sedih saya tak tempat nak mengadu.lelaki model nescafe pon dah ada awek baru.sampai hati ko ae.tak per.from now aku tak minum nescafe dah.biar orang nescafe cakap sebab ko nescafe diorang tak laku
wahai kucing yang di copy dari cisdel.jangan la dok sedih2.kau bukan kena jawab account macam aku pon.kerja kau dok kira berapa whiskas yang dimakan hari nie jer.debit,credit,profit...aaahhhhh..sumer benda alah tue tak perlu ada dalam hidup kau pon.
wahai cisdel kesayangan owner blog.kamu memang memahami tuan blog nie.kamu turut serta berkabung dan bersedeh atas apa yang terjadi dekat saya.jangan2.nanti kamu tak sihat.saper yang nak bawa jumpa doktor.gua ader 3 paper lagi.nanti kita kan nak jalan2 kl nnty.so..jangn sedey2.nanti gua suruh ko jaga rumh nnty.

3 comments:

IRAH HAJERAH AZMAN said...

wuuu...sebagai pelajar saya memahami anda.. :P tp hidup mesti di teruskan.x pe la.rehat dulu. pergi besuka ria sebentar.lepas tuh sambung setadi lagi ok? I siap gagalkan 1 paper lg.. T_T

Raudhah said...

eleh ckp orang..die pon merungut gak akaun..poyo ja gadis sombong ni..

LeEmoNiss said...

mish iera:saya bergenang air mata jawb exam td..rasa cm dh study..tp x boley jawab

zhafri:ego2...