Wednesday, April 14, 2010

Cepatnya Kita Membesar

berpuluh jiwa tapi satu hati

sumpah saya tak tau kat mana muka saya dalam pic nie.nie zaman saya beringus and tudung serempeng lagi.selekeh habis.cepatnya kita membesarkan.sekarang dah 21.gambar nie tingkatan satu.ouh.mabe diorang pon dah tak kenal saya yang dah jadi model bulu ayam plastik skarang(gilo)
sekarang saya dah besar cam nie kawan2

kawan2.saya rindu awak separuh mati.separuh jiwa.separuh hati.separuh gila.saya tak cakap sepenuhnya kerana saya memang separuh dari anda bukan sepenuhnya.(confirm x faham)

zaman nie period pon x tau apa benda.zaman nie belemuih jer muka.tanpa bedak secubit kat pipi.jauh sekali nak pakai lipstick yang merah2 menyala cam opera cina.tapi cepat sangt kan kita besar.sekarang dah besar gedabak.ada yang dah kawen dah pon(selamat pengantin lama angah..*_*

muka budak lelaki suma x baligh.suara ayu jer.sekarang, ingatkan inspector polis mana yang col...rupa2nya kawan saya.ouh.korang dah berbadan sasa and tegap sekarang.semoga menjadi menantu pilihan emak saya.T_T

thanzz for those yang tag this pic in my fbook.saya ingat korang cuma masa yang tak mengizinkan.nanti kawen jangan lupa jemput saya untuk haiskan makanan.

No comments: