Thursday, April 29, 2010

Damn Arrogant Gadis Blog Biru!!!!

tak baik tak senyum kat orang.

Pernah dengar tak story pasal lenglui(gadis cantik) yang sombong.Okay saya faham.hanya saya jer minat cerita dongeng2 pasal lenglui yang sombong akhirnya mendapat balasan akibat sombong.ingat lagi masa zaman i comel2 lotel duduk terjelepuk dalam libary scolah semata mencari buku cerita dongeng tha sorokkan supaya orang lain x boleh baca.kecik2 dah tunjuk bakat.haihhhhh.

Hadirnya saya di sidang media ini bukan untuk bercerita tentang fairy tale yang mengarut2 tue.saya nak cakap pasal lenglui gurl a.k.a owner this blog yang orang selalu cakap sombong and jalan selalu menegak tanpa memandang kiri juga kanan kecuali melintas.im speechless when talking about sombong2 nie.i rasa i dah tak sombong tapi dah dekat beribu orang dah cakap i sombong.so korang decide lah nak percaya sorang or seribu.pekkkkkkk.setepek kena kat muka sendiri.


im totally different

let me explain dekat u oll.actualy im not that type.seriously(sambil merapatkan kening)..saya tak sombong cuma pemalu.alolololo.sweetnya.seandainya di muka bumi nie ada termometer,angkup vernier,penimbang berat badan 20sen serta pelbagai lagi yang boleh ukur level sifat malu saya confirm korang akan stop cakap sya pemalu.entry sebelum nie pon i dah cakap i sangat2 la pemalu kecik2 molek dulu.tak pernah pon renggang cikit pon dari bawah ketiak mak even kadang2 berbau.sory mummy(^_^)

i dulu time scolah rendah ok juga dengan guy.perangai i kn macam laki2 cikit.rambut pendek,short pant,belemuih,suka memancing and main polis2 dngan boy.i noticed that i bertambah malu after my first period.blushing2.(-_-')my friend pulak dengan felasampah dia cakap jangan close dengan boy sangat bila period,nanty pregnant.wtf.dengan otak yang masih pure so percaya bulat2.bila ader classmate boy yang datang ajak g lepak dngan diorang, i surh adik i cakap kakak dah matured.diorang muka blur macam lembu cisdel saya.


ok.after this tak payah cakap gadis blue nie sombong dah.kalau korang berminat dengan saya jangan malu jangan segan.just kenyit mata sikit.(gila ker per nie)ouh bila sebut pasal mata nie..saya nak cakap saya suka guy(guy ok,bukan boy) yang mata sepet.comel2.nanti anak2 i mesti macam cina.cute2 jer even orang cakap 'eh..napa muka anak2 dia macam cina.mak dia macam india jer(T_T)

to fren zhafri:stop cakap lenglui nie sombong.

9 comments:

Unknown said...

ok. kenyit mata dah ;)

bh said...

gadis cantik? satu isu dalam kajian..nantikan=)

LeEmoNiss said...

cik epal:kenyit balik

bh:kajian pa plak???

Anisa said...

ohoo si jep a.k.a zhafri tu ckp kamu sombong eyhh
hahah
die tu memang

LeEmoNiss said...

anisa:saper lagi..ehe..

QeeLa said...

take port mamat ckp dy sombonk ea...
sejuta gurls ckp sombonk wat x kesa je...ammbbooiii...!!!
ahahahha
2 la..jgn sombonk2...muke nk kerek je...contohi teman nhe...muke peramah je...org nk wt kawan pn senang ati je...ahahaha
*kenyataan exclusive k...~
=P

Raudhah said...

statement pasal mate sepet tu ditujukan kat aku ke?hahahha

LeEmoNiss said...

qeela:orany y coment after engko laaa..:p


zhafri:ko memang extra sepet but ko ego..bye

wytepepel said...

ahha bab sombong ni ye . betol betol . same la ngnn sy . tak mendekati , memang tak tahula kita ni mcm mane kan . huuhu