Saturday, April 17, 2010

AYAT2 POWER LEPAS KAWEN(guy patut baca ok)


sebelum tido
6 minggu:gud nite sayangggggg..have sweet dream yeahhhh..muahhhh23x

6 bulan:tolong matikan lampu tidur 2..silau ahhhh!!

6 tahun:sana sikitlah..tido kalu x mengepit tak boleh ker!!!??

pakai toilet

6 minggu:tak pa..u masuk dulu..i tak kesahhh..
6 bulan:lama lagi ker nie!!

6 tahun:brug!!brug!!brug!!(suara pintu di gegar)kalau nak betapa pergilah gunung ledang sana

balas sms

6 minggu:iyer sayang..jap g i samapai rumah..rindu ker..hehehee.sayang.abang beli murtabak faveret u..
6 bulan:traffic jam arrrrrrr
6 tahun:K!!


dating proses
6 minggu:I LOVE U,I LOVE U,I LOVE U

6 bulan:of course ler i LOVE U

6 tahun:yelah..kalau i tak cintakan u..buat pa i nak kawen dengn u..haihhhh

pulang kerja
6 minggu:sayangggg..i dah balek nie

6 bulan:IM BACK

6 tahun:masak aper harinie..lapar arrrr


telefon

6 minggu:baby..ader orang nak cakap dengan u nie..
6 bulan:u..ader call nie!!!

6 tahun:eeeee.ada fon bukan nak angkat..len kali baling jer dalam laut..bagi jerung makan(rumah kita jauh dari laut abang)

memaafkan

6 minggu:sudah lahhh..dah pecah pon..nanty kita beli yang lain eh..

6 bulan:hati2 cikit..nanti pecah..

6 tahun:orang dah pesan banyak kali pon x faham jgak..ingat cop duit ker..


baju baru

6 minggu:wahhhhh..cantiknya u pakai baju nie sayang..
6 bulan:lahhhhhh..beli baju baru lagi
6 tahun:DAH HABIS BERAPA RIBU BELI BAJU TUE???!!

Menonton tv

6 minggu:baby..hari nie kita nak tengok cter per ea

6 bulan:alaaaaa..nak tengok bola nie..

6 tahun:JANGAN TUKAR2 CHANNEL BOLEH X.

Ishh2..tak semua orang cm nie kan.aku tak mau la strotype..tapi selalunya mang cam nie.korang nie sepatutnya lagi tua lagi sweet.nie tidak.dah jadi sour+pahit dah.bayangkanlah peria campur asam jawa..euwwwwww..

1 comment:

::A.Z.M.I.R.A:: said...

hahahaha...
lawak la..
tp ini yg slalu terjadi..
kan.. kan...
=)